مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام :
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 2 میلیون و 14 هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد کردند.
کد خبر: ۵۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 18 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار کرد: امسال استقبال زائران اربعین بیشتر از سال گذشته بوده و اگر تلاش ، همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی نبود این میزان تردد زائر با این سرعت میسر نبود.
 
وی از تردد 2 میلیون و 14 هزار نفر (ابتدای ماه صفر تاکنون) از مرز مهران خبر داد و افزود: از این تعداد 970 هزار نفر از مرز مهران برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین حسینی از کشور خارج شدند.
 
دلخواه با اشاره به میزان تردد زائران در بازگشت به کشور از طریق مرز مهران یادآور شد: از زمان بازگشت زائران و در این بازه زمانی کوتاه نیز 984 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: در این مدت بیش از 14 هزار نفر اتباع خارجی از مرز مهران خروج و بیش از 45 هزار نفر نیز وارد کشور شده اند.
 
به گفته وی در ایام اربعین امسال بیش 11 هزار ناوگان حمل و نقل از سراسر کشور کار جابجایی و انتقال زائران در مرز مهران را انجام دادند.
 
دلخواه اضافه کرد: در سال های گذشته مشکلات بسیاری در پایانه مرزی مهران مشاهده شد، اما امسال هیچ مشکلی در پایانه مرز مهران ایجاد نشد و تردد زائران با سهولت انجام شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار