رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چرداول گفت: نمایشگاه کاریکاتور کتاب در اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 16 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله عباداللهی اظهار داشت: در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کاریکاتور کتاب در اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان چرداول برگزار شد.

وی افزود: مراد یگانه فرماندار شهرستان چرداول، مراد جلیلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، علی‌محمد نیاکان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسؤولین شهرستان و شاعران استانی و شهرستانی از این نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی چرداول اظهار داشت: آثار نمایش داده شده شامل 20 اثر هنری از خانم شهین ایوتوندی نقاش و کاریکاتوریست بود که مورد تحسین بازدید کنندگان قرار گرفتند.

عباداللهی گفت:کاریکاتور می‌تواند از رساترین و موثرترین ابزارهای تبلیغی و تفهیمی برای ترویج ارزش‌های والای فرهنگی باشدد و در زمینه کتاب می‌تواند تلنگرهایی موثر را به مخاطب بزند تا به کتابخوانی و تفکر خلاق روی آورد و در ترویج کتابخوانی موثر باشد.

این نمایشگاه تا پایان هفته کتاب در ورودی کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر سرابله  جهت بازدید علاقمندان دایر است.

در حاشیه این نمایشگاه 200 نسخه کتاب تازه رسیده به کتابخانه و تعدادی پایان نامه طلاب حوزه علمیه خواهران شهر سرابله به نمایش در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار