مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام گفت: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۲۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 14 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ یداله حیدرنژاد اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام وابسته به کمیته امداد است که سال گذشته فعالیت خود را آغاز و موفق به ارائه خدمات ارزنده ای در زمینه توانمندسازی و رفع مشکلات مددجویان و سایر اقشار نیازمند شده است.
 
وی افزود: طی 6 ماهه نخست امسال این صندوق 186 مورد وام اشتغال با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت کرده است.
 
حیدرنژاد یادآور شد: همچنین در این مدت 2 هزار و 678 فقره وام کارگشایی با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال برای رفع مشکلات مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت ‌شده است.
 
وی با بیان اینکه وام ‌های اشتغال برای ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی و با هدف توانمندسازی خانوارها پرداخت‌شده، گفت: وام‌های کارگشایی نیز برای رفع مشکلات فوری مددجویان مورد حمایت و سایر افراد نیازمند در زمینه بیماری، ازدواج، درمان، بدهی، ودیعه مسکن و مشکلات دیگر پرداخت شده است.
 
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام تأکید کرد: مردم نیکوکار و خیران استان ایلام می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق در امر خیر و خداپسندانه قرض‌الحسنه مشارکت نمایند و از اجر معنوی و اخروی آن بهره‌مند شوند.
 
به گفته حیدرنژاد در مجموع 2 هزار و 864 فقره وام کارگشایی و اشتغال در 6 ‌ماهه نخست امسال با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال به مددجویان و افراد نیازمند توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام پرداخت شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار