معاون فرماندار ایوان؛
معاون فرماندار ایوان گفت: از آغاز حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین تاکنون بر اساس آمار و اطلاعات مدیریت راه های استان ایلام 800 هزار زائر از مسیرهای ارتباطی این شهرستان تردد کرده اند.
کد خبر: ۵۲۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 12 November 2017
به گزارش تایناک ایلام ؛ عبدالرضا مهدیان  اظهار کرد: از این میزان تردد 365 هزار زائر در مسیر رفت و 436 هزار نفر نیز در برگشت از عتبات عالیات از این مسیر تردد کرده اند.
 
وی افزود: میزان تردد زائران در مسیر رفت با سال گذشته تفاوت چندانی نکرده اما در مسیر بازگشت این میزان 46 درصد رشد داشته است.
 
مهدیان یادآور شد: همچنین در مجموع 117 هزار و 356 خودرو تاکنون این مسیر را برای رفتن به عتبات عالیات و 119 هزار و 507 خودرو نیز برای بازگشت این مسیر را انتخاب کرده و عبور کرده اند.
 
معاون فرماندار ایوان گفت: از جمعیت وارد شده به این شهرستان 10 هزار نفر در محل های تعیین شده در خوابگاه های ادارات، مساجد، مهمانسراها، خوابگاه های دانش آموزی و فضاهای آموزشی در مسیر رفت و برگشت اسکان داده شدند.
 
مهدیان یادآور شد: 100 هزار پرس غذای گرم و میان وعده در سه نوبت در مسیر رفت زائران و 150 هزار پرس نیز در مسیر برگشت بین زائران توزیع شده است.
 
وی افزود: از جمله اقدامات مهم دیگر در این ایام استقرار سه ایستگاه پست انتظامی، سه ایستگاه پست هلال احمر، 6 ایستگاه فوریت های پزشکی با 10 دستگاه آمبولانس و 28 پرسنل، 2 ایستگاه سلامت و سه ایستگاه امداد خودرو در حوزه استحفاظی ایوان است.
 
به گفته معاون فرماندار ایوان از دیگر فعالیت های صورت گرفته ایام اربعین در این شهرستان استقرار ایستگاه های پلیس راه در پنج نقطه بصورت ثابت، راه اندازی هفت موکب در مسیر تردد زائران، اسکان اضطراری در شش نقطه شهرستان، استقرار یک کمپ تجهیز شده در دهستان سراب و توزیع پنج هزار ماسک بین زائران است.
 
معاون فرماندار ایوان گفت: تاکنون در این مسیر هیچ تصادف رانندگی جرحی نداشته ایم و ترافیک این مسیر نیز روان و در ایمنی کامل انجام می شود.
 
وی یادآور شد: یک هزار نفر در مراکز درمانی و پایگاه های مستقر در مسیر تردد زائران ویزیت شده اند و 10 هزار بروشور اطلاعات بهداشتی و پنج هزار بسته فرهنگی نیز بین زائران توزیع شده است./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار