مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از بازگشت 878 هزار نفر از زائران از طریق مرز بین المللی مهران به کشور خبرداد وگفت: تنها روز گذشته و تا ساعت 12 شب 140 هزار و 750 نفر تردد از طریق مرز مهران ثبت شد که از این میزان 140 هزار نفر ورود و مابقی خروج از کشور بوده است.
کد خبر: ۵۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 12 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار کرد: 94 گیت مجهز به امکانات کامل در مرز مهران مستقر شده است که حداکثر توقف زائران در این گیت ‌ها 20 ثانیه بوده و ورود زائران به کشور در مدت زمان کوتاهی انجام می ‌شود.
 
وی با بیان اینکه موج بازگشت زائران همچنان ادامه دارد، افزود: تنها روز گذشته و تا ساعت 12 شب 140 هزار و 750 نفر تردد از طریق مرز مهران ثبت شد که از این میزان 140 هزار نفر ورود و مابقی خروج از کشور بوده است.
 
به گفته دلخواه فعالیت بی وقفه اتوبوس های بین شهری برای انتقال زائران ادامه داشته و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: برابر مصوبه ستاد مرکزی اربعین 30 هزار سرویس باید در ایام اربعین توسط اتوبوس های بین شهری انجام شود و سهم ترابری اتوبوس های برون شهری برای استان ایلام 15 هزار سرویس در زمان حضور زائران است که در شرایط کنونی روزانه سه هزار سرویس از مرز مهران به نقاط مختلف کشور صورت می گیرد.
 
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار