مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در ایام اربعین امسال ٢ هزار بسته فرهنگی با عنوان «ره پویه زیارت» بین زائران در مرز مهران توزیع شده است
کد خبر: ۵۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 12 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛منصور محبی اظهار کرد: این تعداد بسته از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامل تمامی زیارت نامه‌های مرقد مطهر ائمه در کشور عراق و سایر ادعیه مذهبی است اهدا شد .

وی افزود: این بسته‌های فرهنگی از طریق موکب‌های این اداره کل مستقر در مرز مهران بین زائران اربعین حسینی پخش و توزیع شده است .

مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام همچنین برگزاری مسابقه عکس نگاه آفرین واره، جشنواره ساخت فیلم کوتاه مستند مرید نگاه، برگزاری همایش علمدار کربلا و برپایی محافل شب شعر با موضوع عاشورا در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در اربعین امسال برشمرد .

محبی با اشاره به مشارکت این اداره کل در نخستین سوگواره ملی عکس شین و جشنواره شعر کردی عاشورایی، گفت: اجرای نمایش مقتل خوانی در دهلران، ورکشاپ هنرهای تجسمی و سوگواره منطقه‌ای «اربعین در آینه رسانه» از جمله برنامه‌های این اداره کل در اربعین امسال است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار