رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران گفت: تاکنون 35 زائر گمشده در مرز مهران توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۵۲۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 12 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ستار ناصری  اظهار کرد: گزارش گمشدگی این تعداد زائر در طول چند روز گذشته به این ستاد اعلام شد که توسط کارکنان بهزیستی مستقر در مرز 33 نفر تحویل خانواده و 2 نفر به علت پیدا نشدن خانواده به مراکز بهزیستی تحویل داده شده اند.
 
وی با اشاره به مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به بهزیستی، اظهار کرد: با برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی، بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.
 
رئیس بهزیستی مهران همچنین از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند اربعین حسینی در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و یادآور شد: وسایل توانبخشی از قبیل واکر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد.
 
ناصری همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و تاکید کرد: از طریق این تیم علاوه بر خدمات فیزیوتراپی با حضور رابط ناشنوایان خدمات لازم به زائران جامعه هدف ارائه می شود.
 
وی همچنین از استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران خبر داد و افزود: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه خواهند کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار