معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بیش از 700 هزار اقلام مختلف فرهنگی که توسط این سازمان مهیا شده بود، بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران توزیع شده است.
کد خبر: ۵۲۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 11 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد فتاحی اظهار کرد: این اقلام فرهنگی شامل چفیه، پیشانی بند، کتابچه زیارت اربعین و غیره به همراه بروشور و ارائه نرم افزار از مهران تا اربعین (حاوی اطلاعات مسیر تردد زائران و موکب ها و اماکن مقدس ) توسط این سازمان مهیا شد که همگی بین زائران اربعین حسینی پخش شده است.
و
ی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات از طریق مرز مهران افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود عمده زائران تا فردا وارد کشور شوند تمهیدهای لازم برای اسکان و پذیرایی از آنها اندیشیده شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: 40 مسجد شهر ایلام برای اسکان زائران مهیا و به امکانات اولیه تجهیز و آماده اسکان زائران برگشتی از راهپیمایی اربعین است.
 
فتاحی از مشارکت سه هزار و 500 نفر از اعضای 220 هیات مذهبی این استان به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این افراد در زمینه پذیرایی از زائران اربعین حسینی و اسکان و همچنین ارائه خدمات فرهنگی در حال خدمات رسانی به عاشقان اباعبدالله(ع) هستند.
 
وی با اشاره به مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی ایلام به عنوان مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان، افزود: 30 ماموریت مختلف فرهنگی توسط این کمیته در طول ایام اربعین امسال اجرا می شود.
 
حجت الاسلام فتاحی اعزام 200 مبلغ روحانی به مرز بین المللی مهران از حوزه های علمیه قم، اوقاف و امور خیریه، موسسه های تبلیغی قم، آستان قدس رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی به مرز مهران را از اقدام های مهم این سازمان در اربعین امسال برشمرد.
 
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار