رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار استقرار 600 کارمند علوم پزشکی در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 11 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی دلپیشه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام به عنوان رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین در ستاد اربعین حسینی استانداری شناخته شده و دستگاه‌های مختلفی در این کمیته شامل بسیج جامعه پزشکی، تامین اجتماعی، سپاه، ارتش، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی ایلام همکاری می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه در سه حوزه شامل خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت پزشکی به زائران در 20 روز ( 10 روز قبل و 10بعد از اربعین) خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از چهار برابر جمعیت استان در طول این مدت از مرز بین‌المللی مهران تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد این جمعیت عظیم، قطعاً فعالیت حوزه های یاد شده نیز چندین برابر خواهد شد و حجم سنگینی از فعالیت ها توسط پرسنل بهداشتی و درمانی نیز ارائه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد 600 نفر از پرسنل سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هماهنگی وزارت بهداشت در استان ایلام حضور دارند و در مدت 20 روز تردد زائران در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار