رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روز ۱۳ آبان مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر ملت ایران، راهپیمایی پر از خشم و انزجار خود از آمریکا و ترامپ را با حضور گسترده برگزار می کنند.
کد خبر: ۵۱۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 31 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ارومیه، اظهار داشت: استکبار از ریشه کبر برگرفته می شود به معنای خود بزرگ بینی و دو معنا از آن استنباط می شود اول اینکه انسان هدف گزاری کند و قصد کند خود را به مقامات بالایی برساند که این نوع استکبار محمود و پسندیده است، وجه دوم آن به معنای برتری جویانه و افزون طلبی است، فردی که هیچ شایستگی ندارد ولی میخواهد خود بزرگ بینی کند و این وجه مذموم و ناپسند است.

وی، افزود: از نظر قرآن استکبار ستیزی اصل همیشگی و دائمی بوده و تکلیف الهی بر انسان ها است و بر پیامبران تکلیف نبوی بوده از ابتدا، آنچنانکه بعد از عبادت خداوند، مهمترین خواسته خداوند متعال اجتناب از طاغوت است، خداوند از مومنان میخواهد از طاغوت اجتناب کنند و استکبار ستیز باشند بنابر این آیه مبارزه با استکبار مقطعی نبوده وسیره تمام انبیاست که می خواهند ریشه آن را از بین ببرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار است، بیان داشت: مبارزه با استکبار متعلق به تمام مردم است و به نوعی تکلیف الهی است مخصوصا امسال نسبت به سالهای قبل باید راهپیمایی ۱۳ آبان را گسترده تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام بابازاده، با اشاره به اهانت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به مردم ایران، اذعان داشت: امسال با توجه به یاوه گویی های ترامپ و اهانت های او به ایرانیان حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا و ترامپ خواهد بود؛ ترامپ که سپاه پاسداران را جزو گروههای تروریستی قرار داد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی امسال را در حمایت از سپاه این نیروی مقدسی که در طول انقلاب از خود رشادت نشان داده پر شور می کنند تا دشمنان مایوس می شوند.

وی، با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: مسیر راهپیمایی امسال خیابان امام خمینی (ره) ارومیه از چهار راه عطایی آغاز و در میدان انقلاب به اتمام می رسد که زمان تجمع مردمی ساعت ۹ و  دقیقه۳۰ بوده و حرکت از ساعت ۱۰ به طرف میدان انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام بابازاده، محل تجمع بانوان و دانش آموزان دختر را خیابان امام خمینی (ره) ۲ عنوان کرد و گفت: مردم از مسیرهای مختلفی می توانند به راهپیمایی ملحق شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه های جنبی راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ۳۸ تا پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه سی و هشتمین سال دشمنی آمریکا با ایران به آتش کشیده می شود، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم و … در طول مسیر از جمله برنامه های جنبی راهپیمایی است.

وی، در پایان با بیان اینکه سردار جوانی سخنران اصلی مراسم ۱۳ آبان ارومیه است، گفت: از ملت فهیم استان در تمام شهرها میخواهم با حضور خود به این راهپیمایی شور ببخشند.

منبع/دانا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار