فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: طی مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل وقوع سرقت 53 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۱۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 24 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "جهانگیر زارعی"اظهار داشت: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران در سطح کلانتري ها و پاسگاه ها، و استفاده از ظرفیت کارکنان ستادی و با اجرای طرح کنترل سارقان سابقه دار در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل  وقوع سرقت 53درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امنیت خواسته به حق مردم است گفت:تولید امنیت نیازمند مشارکت مردم،نهادها و سازمان های دولتی با پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در پایان با تاکید بر اینکه مهمترين وظيفه پلیس جلب رضايت مردم و افزايش نظم و امنيت براي شهروندان است گفت:پلیس به هنجارشکنان و کسانی که بخواهند به هرنحوی نظم و امنیت شهروندان را با به خطر بیندازند برخوردی جدی و قانونی خواهد داشت.
 
 سارق مسجد در ایوان  دستگیر شد
 فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:سارق حرفه ای مسجد روستای چهارمله در ایوان دستگیر شد. 
 
سرهنگ"سعید عالی پور"در این باره گفت:به دنبال وقوع سرقت سیستم صوتی مسجد روستای چهارمله موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی ایوان با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی و کنترل نقاط آلوده سارق را شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: با کنترل نامحسوس پلیس و هوشیاری ماموران مخفیگاه سارق شناسایی و تحت کنترل در آمد .
 
سرهنگ عالی پور خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی در یک عملیات موفق پلیسی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند .
 
 وی افزود:  در تحقیقات به عمل آمده، متهم به سرقت سیستم صوتی مسجد اعتراف و اموال را در یکی از شهرستانهای همجوار فروخته بود که فرد مالخر شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس است.
 
سرهنگ "عالی پور" افزود: با تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده ، متهم به 3 فقره سرقت منزل نیز اعتراف کرد.  
 
گفتنی است ،متهم پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.
 
این مقام مسئول در پایان به شهروندان توصیه کرد:با رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیسی،راه هر گونه سوء استفاده را بر سارقان سلب کنند.
 /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار