فرماندار ملکشاهی گفت: امسال 2 هزار و 500 خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، کمیته امداد و بهزیستی در کلاس های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی شرکت کرده اند.
کد خبر: ۵۱۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 18 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهمترین مقوله در پیشگیری از اعتیاد را آموزش و آگاه سازی افراد و خانواده ها از این بلای خانماسوز عنوان کرد و اظهار داشت: سطح مناسبی از آموزش های پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان خانواده ها و محلات به صورت میدانی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه کنترل و ریشه کنی اعتیاد نیازمند یک کار همگانی است، افزود: سازمان های مردم نهاد و افراد و گروه های داوطلب در این شهرستان در کنار دستگاه های مسئول و نیروهای بسیج و سپاه در این حوزه ورود کرده اند.
 
فرماندار ملکشاهی با تأکید بر نقش موثر خانواده به عنون اولین و مهمترین نهاد اجتماعی یادآور شد: تاکنون برای 2 هزار و 500 خانوار این شهرستان از طریق نهادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران ، کمیته امداد و بهزیستی کلاس های مرتبط با پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برگزار شده است.
 
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر ملکشاهی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا در این شهرستان اشتغالزایی افراد بهبود یافته است که تاکنون 16 نفر جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی و برای 19 نفر دیگر پرونده تسهیلات در دست اقدام است.
 
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار