سلیمان رستمیان ؛
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تکریم و تجلیل و احترام به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) تکلیف همه ی ساکنین استان ایلام است،بنیاد شهید با توجه به حساسیتی که به حوزه ایثار و شهادت دارد ،در تلاش است هرساله خدماتی را به زاور حسینی ارائه دهد.
کد خبر: ۵۰۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 17 October 2017
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تکریم و تجلیل و احترام به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) تکلیف همه ی ساکنین استان ایلام است،بنیاد شهید با توجه به حساسیتی که به حوزه ایثار و شهادت دارد ،در تلاش است هرساله خدماتی  را به زاور حسینی   ارائه دهد.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمان رستمیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:اولین اقدام بنیاد در اربعین امسال ، تبلیغات در حوزه ایثارو  شهادت است که از مبادی ورودی استان تا خروجی های مرز، مسیر های تردد زائران از نظر فضا سازی ،تبلیغات محیطی انجام می گیرد.
 
وی ادامه داد: ارسال بسته ها و تولیدات فرهنگی از محتوای آثار شهدا از طریق زوار اربعین به کشور عراق را در دست اقدام داریم .
 
رستمیان به دیگر اقدامات بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: سالانه هر آنچه از زوار ایثارگری که وارد شهر مهران می شوند وبه  این بنیاد  رجوع می کنند، در حوزه خدمات از جمله اسکان ،تغذیه ،تجهیزات پزشکی ،ویلچرو دیگر امکاناتی که مورد نیاز است در اختیار این عزیزان  قرارمی گیرد .
 
مدیر کل بنیاد شهید و امر ایثارگران استان بیان داشت :فضایی به نام ایثارگران در مرز مهران اجاره شده و خودرو های اعزامی به استان که مربوط به ایثارگران سراسر کشور است،در راستای خدمات رسانی کامل به جامعه ایثارگران  درپارکینگ های بنیاد ساماندهی می شوند.
 
وی یادآور شد:در سال گذشته حدود 500خودرو در حوزه حمل و نقل در پارکینگ های بنیاد شهید، بکارگیر شد وبه 3500نفر از زوار استان های مختلف کشور امکانات ،خدمات رفاهی و بهداشتی و درمانی ارائه گردید.
 
وی به استقرار موکب های توسط بنیاد شهید در سطح استان اشاره کرد و افزود:در شهر ایلام و دیگر شهرستان های خارج از مهران  ،موکب هایی توسط پیروان شهدا و باحمایت و پشتیبانی خانواده های شهدا  در راستای تامین امکانات لازم زوار، با مدیریت بنیادشهید  شهرستان ها و در شهر ایلام توسط هیات های وابسته به جامعه ایثارگری ،خدمات رسانی  خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار