عباس بیرامی؛
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: این اقدام در راستای توسعه خدمات نوین بانکداری در مناطق محروم روستایی و کاهش شکاف دیجیتال در جامعه و افزایش رفاه روستائیان و توسعه مناطق محروم روستایی انجام گرفته است.
کد خبر: ۵۰۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 16 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی  اظهار کرد:در این پروژه با نصب دستگاههای ATM در مناطق محروم و با همکاری پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ICT در روستاهای استان ایلام 17 دستگاه خودپرداز بانکی نصب و راه اندازی شد.
 
وی افزود :این اقدام در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین کاهش هزینه تردد روستائیان به نقاط شهری جهت دریافت خدمات بانکی و با دریافت اعتبار از محل اعتبارات داخلی وزارت این طرح صورت گرفت .
 

بیرامی تشریح کرد:  این طبق برنامه ریزی های انجام  گرفته بصورت متوازن در تمام شهرستانهای استان و همچنین روستاهایی که در مسیر تردد زائرین  اربعین ابا عبدالله (ع) قرار دارند توزیع شده اند.
 
وی یادآور شد: تلاش بر این است در فازهای بعدی پروژه نصب دستگاههای ATM  که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ می گردد  که تعداد بیشتری از این دستگاه ها  به استان ایلام اختصاص یابد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار