قاسم سلیمانی دشتکی ؛
استاندار ایلام گفت:این اصل همیشه وجود دارد که باید راه ها و سایر طرح های خدماتی را بسازیم و اگر تمام زیرساخت ها هم تکمیل شود، اما در کنار این کارها ،اشتغال زایی نداشته باشیم،بجز اینکه جاده ها را برای مهاجرت هموار کرده ایم ،کاری از پیش نبرده ایم.
کد خبر: ۵۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 15 October 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ استاندار ایلام درمراسم مبادله قرارداد BOT شهرستان دره شهر اظهارکرد: واقعیت این است که نظام و دولت تلاش زیادی برای ساخت و تکمیل زیرساخت ها در مناطق محروم وبه خصوص روستاها به عنوان اصل محور  دارد.
 
قاسم سلیمانی  دشتکی ادامه داد:این اصل همیشه وجود دارد که باید راه هاو سایر طرحهای خدماتی را بسازیم  و اگر تمام زیرساخت ها  هم تکمیل شود، اما در کنار این کارها ،اشتغال زایی نداشته باشیم،بجز اینکه  جاده ها را برای مهاجرت هموار کرده ایم ،کاری از پیش نبرده ایم.
 
به گفته استاندار ایلام در راستای اشتغال زایی ،با اذن مقام معظم رهبری و پیشنهاد دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی   ،مبلغ 1/5میلیارد دلار به  عنوان طرح توسعه اشتغال  روستایی به تصویب رسید وبا رایزنی نمایندگان،معادل همین عدد از طرف سیستم بانکی  اضافه خواهد شد.
 
وی یا آور شد: در سال جاری حدود 20هزار میلیارد تومان نیز برای اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده است.
 
سلیمانی تاکیدکرد: همت و تلاش مضاعف مسئولین در تکمیل زیرساخت ها باعث ایجادفرصت شغلی و معکوس شدن مهاجرت از روستاها خواهد شد .
 
استاندار ایلام بیان داشت: در حوزه جذب سرمایه گذاری، باید دستگاه نظارتی ،نظارت قانونمندی داشته باشند  وچوب لای چرخ سرمایه گذاران نگذارند و اگر دو معیار اصلی مسائل شرعی و قانونی رعایت شود به شدت از آن حمایت خواهیم کرد .
 
سلیمانی دشتکی درپایان از بانیان این طرح ،نمایندگان محترم استان  ،مجری و سرمایه گذار  و دیگر دست اندرکاران این امر مهم تشکر وقدردانی به عمل آورد ./م
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار