با حضور استاندار ایلام؛
مراسم مبادله قرارداد BOT طرح آبرسانی به ۲۳روستای مجتمع سیکان شهرستان دره شهر با حضور استاندار ایلام ، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 15 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در  این مراسم اظهار کرد :با اجرای این طرح ،آبرسانی به 23 روستای بخش سیکان با مبلغ اعتبار پایه 15میلیارد تومان و با حجم کار 56 کیلومتر خط انتقال ، 88 کیلومتر خط توزیع ،11باب مخزن با حجم 400هزار مترمکعب با حجم سالانه یک میلیون و 300 هزار متر مکعب اجرایی می شود.
 
نورالله تیموری افزود :مدت قرارداد این طرح 22سال می باشد که 2سال برای دوره ساخت و 20سال نیز برای  بهره برداری در نظر گرفته شده است .
 
وی با اشاره به اینکه پروژه bot یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال  96است  ادامه داد: در سال 95 طبق تکلیف شرکت آب و فاضلاب روستایی و براساس  برش وزارت نیرو برای شرکت آب فاضلاب روستایی  استان ایلام،  آبرسانی به 22روستا را شامل می شد که از طرف  شرکت به 42 روستا افزایش یافت و با اجرای این طرح تا پایان سال گذشته ،پروژه آبرسانی 51 روستا به اتمام رسید .
 
تیموری با اشاره با بیان  اینکه این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری و توجه به اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط رفاهی مناطق محروم اجرا می شود  افزود: امیدواریم  با اجرای آن ،مشکل تامین آب ساکنان این مناطق مرتفع شود.
 
وی همچنین از  احداث یک باب ساختمان کلر زنی  آب  در شهرستان دره شهر خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار