معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از ابلاغ 180 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های هادی روستایی در سطح 10 شهرستان این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در سطح 160 روستای استان هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 14 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید تیموری اظهار کرد: این اعتبار از محل بودجه تملک و دارایی ، نفت و اعتبارات ملی برای اجرای طرح هادی در روستاهای این استان در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه تخصیص این میزان اعتبار به صورت مرحله ای است، افزود: تاکنون 30 میلیارد ریال از این میزان اعتبار اختصاص یافته و در سطح روستاها هزینه شده است.
 
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد: این میزان اعتبار برای بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی و همچنین فضای سبز این تعداد روستاهای استان هزینه خواهد شد.
 
تیموری یادآور شد: سال گذشته 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در سطح 90 روستای استان ایلام اختصاص یافت که از این میزان 36 میلیارد ریال جذب شد.
 
وی از تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان خبر داد و افزود: اجرای طرح هادی در روستاها تاثیر چشمگیری در راستای بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و رفاه روستاییان دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار