رضا حسن بیگی؛
مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: نصب تجهیزات دیتا در شهرستان مهران علاوه بر تامین نیاز ظرفیت اپراتورهای مختلف و سایر شرکت ها در راستای سرویس دهی اینترنت و وای فای به زائران امکان سهولت ارتباطی را نیز به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 14 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت استان سال گذشته در ایام اربعین حسینی برای سرویس دهی مناسب اپراتورها از جمله همراه اول و ایرانسل به زائران حسینی هفت برابر سال ماقبل ظرفیت خود خدمات ارائه کرد که کیفیت ارتباطی نیز مورد رضایت زائران و مسئولان استانی قرار گرفت.
 
وی افزود: امسال و در ایام اربعین حسینی نیز این شرکت آمادگی دارد تا به هر میزان که نیاز است سرویس دهی مناسب به همه اپراتورها در استان و مرز مهران برای زائران اربعین حسینی را تامین کند.
 
مدیرکل ارتباطات و زیرساخت ایلام تاکید کرد: امسال و در ایام اربعین در راستای تامین ظرفیت مورد نیاز اپراتورها و سرویس دهی مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) این شرکت نسبت به نصب تجهیزات و راه اندازی جدید نود دیتا در شهرستان مهران اقدام کرده است.
 
حسن بیگی یادآور شد: نصب تجهیزات دیتا در شهرستان مهران علاوه بر تامین نیاز ظرفیت اپراتورهای مختلف (همراه اول ، ایرانسل ، رایتل) و سایر شرکت ها در راستای سرویس دهی اینترنت و وای فای به زائران امکان سهولت ارتباطی را نیز به همراه خواهد داشت.
 
وی گفت: با نصب و راه اندازی این تجهیزات، حدود 15 درصد ظرفیت دیتای استان قابل انتقال و تجمیع در شهرستان مهران است.
 
به گفته حسن بیگی حداکثر تا پایان مهرماه نود دیتای جدید شهرستان مهران به بهره برداری خواهد رسید./م
ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار