قدرت اله کریمیان؛
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و رئیس ستاد راهیان نور دانش آموزی استان ایلام گفت: مدت این اردو دو روزه بوده و از یادمان های قرارگاه بانروشان،قلاویزان و شرهانی بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۵۰۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 14 October 2017
رئیس ستاد راهیان نور دانش آموزی استان ایلام گفت:در سال جاری 8520 نفر از خواهران و برادران دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که 80 درصد بازدید ها از مناطق استان بوده و 20 درصد باقی مانده هم بازدید از مناطق عملیاتی استان خوزستان می باشد.
 
قدرت اله کریمیان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و رئیس ستاد راهیان نور دانش آموزی استان در حاشیه اعزام اولین گروه از دانش آموزان دوره متوسطه دوم به مناطق عملیاتی استان گفت:امروز آغاز عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نوردانش آموزی در سال 96 است و به همین منظور تعداد 250 نفر از خواهران دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی استان اعزام می شوند.
 
وی ادامه داد:مدت این اردو دو روزه بوده و از یادمان های قرارگاه بانروشان،قلاویزان و شرهانی بازدید خواهند کرد.
 
رئیس ستاد راهیان نور دانش آموزی استان ادامه داد:در سال جاری 8520 نفر از خواهران و برادران دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که 80 درصد بازدید ها از مناطق استان بوده و 20 درصد باقی مانده هم بازدید از مناطق عملیاتی استان خوزستان می باشد.
 
کریمیان تاکید کرد:به همراه دانش آموزان و در هر اتوبوس یک راوی،یک روحانی و یک همیار ایمنی با همکاران ما در سپاه و آموزش و پرورش به این مناطق اعزام می شوند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است.
 
کریمیان بر گسترش ، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید و از دانش آموزان خواست ، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند./م
ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار