خطیب جمعه ایلام گفت: عدم تمکین به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد برجام و اعتماد بی‌جانبه به آمریکا عامل اصلی گستاخی آمریکا و نقض مکرر برجام است.
کد خبر: ۵۰۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 13 October 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب فرمودند آمریکایی‌ها برجام را پاره کنند آنرا به آتش می‌کشیم اگر دستگاه دیپلماسی موضع‌گیری قدرتمند و شجاعانه رهبر اتقلاب را به طرف آمریکایی منتقل می‌کرد قطعا آنها عقب نشینی می‌کردند و امروزه شاهد گستاخی آنها نبودیم اما گوش شنوایی در این عرصه وجود نداشت.
 
موضع‌گیری قاطع و کوبنده فرمانده کل سپاه پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا است، احتمال تروریستی نامیدن سپاه پاسداران از سوی آمریکا در ادامه دشمنی و خصومت آمریکا و نقص آشکار برجام به ملت ایران است.

وی ادامه داد: اقدام احتمالی رژیم آمریکا علیه  مهمترین و کارآمدترین نهاد نظامی دفاعی ایران نتیجه اعتماد به سر سخت‌ترین دشمنان است.

امام جمعه ایلام گفت: رژیم آمریکا نه تنها به بندهای توافق نامه هسته‌ای از جمله لغو تحریمات اقتصادی و گشایش بانکی عمل نکرد بلکه به بهانه‌های واهی حجم تحریم‌ها را بیشتر و روح برجام را لگدمال کرد.

لطفی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و قدرت و عامل اصلی نابودی تکفیری‌های داعش در منطقه است.

خطیب جمعه ایلام گفت: سپاه مهمترین و کارآمد ترین نهاد انقلابی و ارزشی و یکی از مولفه‌های انقلاب است، نام سپاه برای دشمنان آمریکا و داعش وحشت آفرین و برای دوستداران انقلاب امید آفرین و مایه افتخار برای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: اقدام انقلابی علیه آمریکا در مورد نقص برجام مطالبه به حق مردم از دستگاه دیپلماسی کشور است، دولت جدید آمریکا جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد. رفتار ابلهانه رئیس جمهور جدید آمریکا جهان را کلافه کرده است و ایران برای مقابله با سیاست جنگ طلبی و تجاوز گری آمریکا همواره در تلاش و تقویت بنیه دفاعی خود و هیچ تردیدی را بخود راه نمی‌دهد و از کسی هم اجازه نمی‌گیرد.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگر از سخنان خود گفت: استاندارد در رشد اقتصادی و ارتقای سطح رفاه عمومی و معیشت مردم نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: استاندارد در فرهنگ تجارت و کسب و کار به زبان مشترک انسان‌ها و ملت‌ها تبدیل شده است و هر روز که می‌گذرد لحظه لحظه دایره شمول استاندارد گسترده و فراگیرتر می‌شود و در تار و پود زندگی فردی و اجتماعی مردم دخالت دارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از وظایف مهم و اساسی استاندارد اعتماد سازی است، استاندارد زیر بنای کیفیت ایمنی اطمینان کارایی و اثر بخشی برای محصولات و خدمات را باید نهادینه کند. باید مصرف کنندگان و تولید کنندگان را به ارائه دهندگان خدمت به تساوی از استانداردهای بین‌المللی بهره‌برداری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار