رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام هجمه‌های انحرافی و اعتقادی درفضای سایبر را از برنامه‌های دشمن برای جوانان در شبکه‌های اجتماعی دانست.
کد خبر: ۵۰۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 13 October 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛علی جمالی اظهار داشت: جوانان جامعه به واسطه حضور مستمر در فضای مجازی حضور فعالی در برنامه‌های مذهبی ندارند.

وی با اشاره به برنامه استکبار جهانی برای اعتقادات دینی مردم ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: ترویج شیطان پرستی و مطرح کردن برتری نژاد نمونه‌ای از تهدیدات در جهت بی اعتقاد کردن جوانان در فضای سایبری است.

این مسؤول انتظامی در ادامه به اهمیت فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند با نظارت بر فرزندان خود از انحرافات دینی آنان پیشگیری کنند.

جمالی تصریح کرد: با گذشت حدود ۲۵ سال از عمر اینترنت بیش از یک میلیارد سایت اینترنتی راه اندازی شده که بسیاری از این سایت ها در ترویج انحرافات دینی تبلیغ می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه جرایم اینترنتی در استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به افزایش است، گفت: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی میتواند نقش پیشگیری از جرایم را ایفا کند.

رئیس پلیس فتا ایلام حضور در مدارس و مساجد را از برنامه های پلیس در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواند و اظهار داشت: پلیس فتا مصمم است با برنامه های مدون حضور خود را در بین مردم افزایش داده تا بتواند گامی موثر در پیشگیری از جرایم بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار