فرماندار چرداول از طرح تحول نظام سلامت بعنوان یکی از خدمات ارزنده دولت در حق روستائیان یاد کرد و یادآور شد: در طرح تحول نظام سلامت میزان پرداختی بیماران روستایی از 50 درصد به سه درصد کاهش یافته است تا بار هزینه های سنگین درمانی از دوش روستاییان برداشته شود و این دستاورد مهم یک سند افتخار از دولت یازدهم در خدمت به روستاییان محسوب می شود که آثار این برنامه درخشان دکتر روحانی در سطوح مختلف جامعه قابل لمس و مشهود است.
کد خبر: ۵۰۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 13 October 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز جمعه در آیین روز روستا در آسمان آباد این روز را فرصتی برای تکریم روستاییان دانست و گفت: نقش روستاییان در تمامی صحنه ها مشهود است و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به این قشر از جامعه دارد.
 
وی افرود: دولت تدبیر و امید خدمات شایانی به روستاییان ارائه داده است که از آن جمله می توان به ارائه تسهیلات ارزان قیمت در راستای کارآفرینی در روستا ها اشاره کرد.
 
فرماندار چرداول از طرح تحول نظام سلامت بعنوان یکی از خدمات ارزنده دولت در حق روستائیان یاد کرد و یادآور شد: در طرح تحول نظام سلامت میزان پرداختی بیماران روستایی از 50 درصد به سه درصد کاهش یافته است تا بار هزینه های سنگین درمانی از دوش
روستاییان برداشته شود و این دستاورد مهم یک سند افتخار از دولت یازدهم در خدمت به روستاییان محسوب می شود که آثار این برنامه درخشان دکتر روحانی در سطوح مختلف جامعه قابل لمس و مشهود است.
 
یگانه تاکید کرد: در دولت یازدهم اعتبارات ویژه و مناسبی به دهیاری های شهرستان اختصاص یافته که باعث تغییرات زیادی در زیرساخت ها و مانعی برای عدم مهاجرت جوانان به شهرها شده است.
 
وی تاکید کرد: دولت یازدهم توازن و ارتقای خدمات رسانی در روستاها و مناطق محروم را در اولویت کارهای خود قرار داد و تمرکز خدمت رسانی در روستاها و پررنگ تر شدن نقش روستائیان بعنوان قدرت اقتصاد مقاومتی نمونه روشن این موضوع است.
 
فرماندار چرداول با اعلام این خبر که به زودی آسمان آباد به بخش تبدیل خواهد شد ، اظهار کرد: خبر خوش دولت به مردم خوب آسمان آباد در روز روستا تبدیل شدن این دهستان به بخش است که انشاءالله به زودی اجرایی خواهد شد.
 
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 142 روستا، چهار بخش و پنج شهر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار