اولین نشست خبری استاندار ایلام با اصحاب رسانه ،حاشیه های جالبی به همراه داشت .برخی از فعالان رسانه ای اصولگرا که پس از 4سال گویا برای اولین بار بود که به سالن اجتماعات استانداری پاگذاشته بودند ،از فرصت به دست آمده برای بیان انتقادات سیاسی خود حسابی استفاده کردند.
کد خبر: ۵۰۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 12 October 2017
 اولین نشست خبری استاندار ایلام با اصحاب رسانه ،حاشیه های جالبی به همراه داشت .برخی از فعالان رسانه ای اصولگرا که پس از 4سال گویا برای اولین بار بود به سالن اجتماعات استانداری پاگذاشته بودند ،از فرصت به دست آمده برای بیان انتقادات سیاسی خود حسابی استفاده کردند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛مدیر روزنامه رسالت با انتقاد شدید از رویه استاندار پیشین ایلام در برخورد با رسانه های منتقد ،برای موفقیت استاندار جدید ایلام دست به دعا شد واز خداوند خواست که استاندار جدید را به جای شیاطین !! از شر اصلاح طلبان ساختار شکن حفظ نماید .
 
یک فعال رسانه ای وسیاسی اصولگرا درابتدای کنفرانس مطبوعاتی استاندار با اصحاب رسانه ومطبوعات ایلام ،خطاب به استاندار گفت: خداوندشما را از شراصلاح طلبان ساختارشکن استان وکسانی که نامه ننگین ۶۷نفره علیه رهبری فرزانه انقلاب امضاء کردند و همچنین نامه خروج از حاکمیت دراستان را بهد امضاء رسانیدند و به امام رضا صلوات الله علیه توهین کردند، درامان بدارد.

مدیر روزنامه رسالت باتوجه به حذف گسترده رسانه های اصولگرا وانقلابی در جلسات استانداری توسط استاندارسابق اظهارداشت:این رویه ناثواب ابعادمنفی فراوانی داشت واصل حاشیه از طرف خود استانداری بود که مواضع اش در موردفتنه 88 و ۹ دی تعجب آوربود و مرتب هم مواضع خودش را پس میگرفت.

شهبازی اضافه کرد:تیم رسانه ای استاندارسابق با طرح موضوعات بی ربط وجهت دهی اخبار به سمت حوزه هایی مانندمشکلات وتعطیلی واحدهای شهرک های صنعتی.جذب سرمایه گذار و پتانسیل های مرزی وعقب افتادگی ها، این بخش ها را به حاشیه بردند.
 
وی گفت:بزرگترین حاشیه ها ازسوی هم فکران این طیف بود نه منتقدین رسانه ای.اگر قراربرحذف بود باید خودتان را حذف میکردیدکه ۳ماه کامل درگیربودن ونبودن استانداربودید.

این پیشکسوت رسانه خواهان تغییر در سیستم روابط عمومی ودفتراستاندارشدوگفت:یک کسی درچند روز گذشته باشما به ایلام آمد و همین دوستان خودتان به صرف اینکه پدر ایشان یکی از انقلابیون اصیل و ولایت مداربود، وی را آماج حمله قرار دادند، چون اینها اعتقاد دارند ژن خوب فقط درآقازاده های اصلاح طلب است..

وی افزود:ما بدون توجه به گرایش، از این خانواده اصیل ومذهبی وناب دفاع کردیم.

ایشان خواستارتشکیل کمیته ای ازایلامی هایی که ازاستان هجرت کردند و ظرفیت مالی خوبی دارند شد و گفت :می توان با مشوق های اقتصادی آنان را برای تقویت حوزه اقتصادی استان دعوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار