علی بیرانوند:
مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام در واکنش به این خبر و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جابجایی حق طبیعی آموزش وپرورش است وتصمیم برای جابجایی مدیران را بصورت مطلق رد یا تایید نکرده ، اما خبر منتشره در خصوص جابجایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام را تکذیب می کنم.
کد خبر: ۵۰۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 11 October 2017

امروز صبح درحالی خبر جابجایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام بر روی خروجی برخی رسانه ها و کانالهای تلگرامی قرار گرفت که همزمان با نشر این خبر، مدیر کل آموزش و پرورش استان  و مدیر آموزش وپرورش شهرستان  ایلام ،شانه به شانه هم به صحبتهای سخنران مراسم زنگ مهر عاطفه ها در دبیرستان حسین بن علی (ع) شهر ایلام ،گوش فرا می دادند.

به گزارش تابناک ایلام ؛در خبر منتشره آمده بود که خانم "زهره تیژه " با حکم بیرانوند مدیر آموزش وپرروش شهرستان ایلام شده است . در حالیکه مدیرکل آموزش وپرورش و مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام ،از صدور چنین حکمی از اساس اظهار بی اطلاعی می نمودند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام در واکنش با این خبر ودر گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جابجایی حق طبیعی  آموزش وپرورش است وتصمیم برای جابجایی مدیران را بصورت مطلق رد یا تایید نکرده ، اما خبر منتشره در خصوص جابجایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام را تکذیب می کنم.

علی بیرانوند گفت : متاسفانه مدتهاست برخی مدیران کانالهای تلگرامی ،با بداخلاقی موارد نادرستی را در فضای مجازی به مدیران منتسب می کنند که اصلا با شان وجایگاه رسانه ها و اخلاق رسانه ای همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: امروز خبری در یکی از کانالهای تلگرامی در خصوص صدور ابلاغ مدیر جدید آموزش وپروش شهرستان ایلام منتشر شد که این خبر از اساس کذب است،چرا که نه تنها چنین ابلاغی صادر نشده ، بلکه برای تغییر مدیر شهرستان ایلام اقدامی صورت نگرفته است .

بیرانوند افزود: اگر هم براساس وظایف ذاتی خود درراستای گردش نخبگان تغییری در دست اقدام باشد ،اولین کسی که درجریان تغییر قرار می گیرد مدیر آن دستگاه است . جالب اینجاست که امروز صبح زمانی این پیام به دستم رسید که هم من وهم آقای ولدبیگی بی اطلاع از این موضوع، در جلسه ای در کنار هم بودیم .

به گفته بیرانوند ،هر سازمانی براساس ارزیابی عملکرد مدیران ،برنامه تغییر مدیران واستفاده از سایر ظرفیتهای مدیریتی را در دستور کار دارد وآموزش وپرورش هم از این قاعده مستثنی نیست .اما شیوه طرح این جابجایی ها با روشهای مد نظر آموزش وپرورش کاملا متفاوت است.

علی بیرانوندی بیان داشت : متاسفانه بی اخلاقی در فضای مجازی بیداد می کند ،این کانالها به مسایلی ورود می کنند که اصلا صحت ندارد.عده ای با طر ح چنین مسایلی به جز تخریب نخبگان ،نمایندگان مجلس وشخص بنده هدف دیگری را دنبال نمی کنند.ما هم به خاطر رعایت یک سری مسایل وبه احترام رسانه های رسمی ترجیح می دهیم که فقط سکوت کنیم.

وی در پایان متذکر شد: به گردانندگان کانالهای تلگرامی ورسانه های مجازی توصیه می کنم تا زمانی که از قطعیت موضوعی مطمئن نشده اند از انتشار آن خودداری نمایند ،زیرا پس از اثبات کذب بودن خبر ،چه جوابی می توانند برای مخاطبین خود داشته باشند ؟


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
ایشان چسپیدن به صندلیشون بعضی شهرستانهاباگذشت یک ماه ازمدرسه بچه هابی معلمند ووالدین پرونده بچه هارومیخوان ببرن به نشانه اعتراض ولی نمیذارن !!!بعدتوهمین شهرستان معلم ابتدایی داریم ابلاغ بامزایای جایی روگرفته که وجودخارجی نداره درحالیکه بایدتوکلاس همین بچه‌ها باشه
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
آقای مدیرکل ازتمام ظرفیتهای ممکن برای بقای بیشترخودش استفاده کرده افرادتوانمندبسیاری روحذف کرده وچالشهای فراوانی به وجودآورده وباتکیه برآقای زینی وند دروزارتخانه واطرافیان یکی ازنماینده هاتاالان خودش روتحمیل کرده ولی دیگه کافیه بیش از90درصدفرهنگیان براساس نظرسنجی ها ایشان را نمی خواهندوضعیت آشفته مهرامسال خصوصادرشهرستانهاگواه رهابودن آموزش و پرورش استان است.خیلی هاباابلاغ های صوری ایام میگذرانندرحالی که فرزندان مابااکیفیت پایین فقط زمان میگذرانند .قبول ندارید بیایید به عینه ببینید.
مفتاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
فکری به حال سیستم ضعیف آموزش وپرورش چواربکنید خواهشا
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
لطفا با توجه به پیشنهاد استاندار محترم لطفا یک نسخه از این مطالب و نظرات جهت اطلاع استاندار ارسال گردد ظاهرا از شما خواستند اطلاع رسانی کنید .بخدا بی اجر نمی ماند این اقدام شما.کاش بدانید در مناطق وشهرستانی ها داد ما معلمان بجایی نمی رسد..اقا سری به مناطق بزنید هرچی بنگاه دار و مشاور املاک آورده و شدن ریس...فقط کاری کرده چهار ساله با تلفنی معامله می کنند و دیگه سختشان بدن در بنگاه و چانه بزنند چون اسم ریس بدو می کشند.جناب بیرانوند میدانند کی و کی ها منظورم و جهت اطلاع استاندار و افکار مخاطبین
الماسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
شمارا به خدا به حال فرزندان بی گناه وبیسواد مااولیای دانشاموزان مهران چاره گرباشید
الماسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
شمارا به خدا به حال فرزندان بی گناه وبیسواد مااولیای دانشاموزان مهران چاره گرباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار