محمد نقی لطفی ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت :،همه بايد دست به دست هم داده و در راستاي تأمين نيازمندي هاي دانش آموزان محروم تلاش نماييم
کد خبر: ۵۰۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 11 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در آیین نواخته شدن زنگ جشن عاطفه ها در مدرسه دخترانه آقا حسین ابن علی(ع) شهر ایلام اظهار کرد: مردم باید با احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به نیازمندان در این آیین ها مشارکت و مشکلات آنها را دریابند.
 
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که کمیته  امداد در سال های اخیر با هدف جمع آوری کمک های مردمی داشته جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان است که موجب تقویت فرهنگ مشارکت در جامعه می شود.

امام جمعه ایلام گفت: مردم این استان در دستگیری از نیازمندان کارنامه درخشانی داشته و امید است در جشن عاطفه های امسال نیز حضوری باشکوه همچون گذشته داشته تا برای کاهش فقر در جامعه کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه ها که 23 و 24 شهریورماه برگزار شد مردم خیر بیش از 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کردند، گفت: از این میزان سه میلیارد و 800 میلیون ریال از سوی یک موسسه خیریه خارج استان اهدا شد.

ضیاء رضایی بیان کرد: کمک های جمع آوری شده مرحله اول بین 2 هزار و 800 دانش آموز محروم استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: برای برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها با عنوان مهر عاطفه ها که در 510 مدرسه اجرا می شود، 65 هزار پاکت بین دانش آموزان توزیع و کمکهای جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن بین مابقی دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

از مجموع 100 هزار دانش آموز استان ایلام نزدیک به چهار هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار