کد خبر: ۵۰۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 10 October 2017
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: همزیستی مسالمت آمیز چهار قوم بزرگ کرد، لر ، عرب و لک در استان ایلام منحصربه فرد است.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ 
حسین کلانتری در همایش معتمدین پلیس که با حضور سران ایلات و طوایف شهرستان های مختلف استان در ملکشاهی برگزار شد، اظهار کرد: اقوام و ایلات استان ایلام به عنوان مرزداران غیور این سرزمین در طول تاریخ بویژه در دوران دفاع مقدس با وحدت ، همدلی و اتحاد سپر مستحکم و نفوذ ناپذیری در مقابل دشمنان تشکیل دادند و جانانه از دیار و سرزمین ایران زمین دفاع کردند.
 
وی ادامه داد: امروز به واسطه همکاری ، همراهی ، مشارکت مردم و معتمدین و رابطه تنگاتنگ و صمیمانه پلیس و مردم شاهد امنیت پایدار و باثباتی در سطح استان علی رغم ساختار ایلی و طایفه ای هستیم.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردمان استان ایلام دارای فرهنگ اصیل ایلی و عشایری هستند که در این جامعه معتمدین ، بزرگان و ریش سفیدان از جایگاه و نفوذ و منزلت اجتماعی خاصی برخوردار بوده اند.
 
وی افزود: بزرگان و ریش سفیدان به عنوان معتمد مردم همیشه منشأ خیر و برکت ، صلح ، سازش ، امنیت و آرامش بوده و هستند.
 
اسد قاسمی فرماندار ملکشاهی نیز گفت: همدلی و زندگی مسالمت آمیز ۲ ایل بزرگ ملکشاهی و شوهان با ده ها طایفه را نشان از فرهنگ غنی این منطقه دانست و گفت: با وجود بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین خیر اندیش بسیاری از اختلافات به صلح و سازش رسیده است./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار