دکتر علی اکبری؛
رئیس دانشگاه گفت : هماهنگی بین دانشگاههای استان و ارائه خدمات متنوع، لازمه تحقق خدمت رسانی مناسب به زائرین دانشجو است.
کد خبر: ۵۰۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 10 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان، صبح امروز با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان استان، حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای علیپور رئیس بسیج دانشجویی استان و دبیر ستاد و نمایندگان دانشگاه های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، جامع علمی کاربردی، پیام نور، فرهنگیان و فنی و حرفه ای در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام با تسلیت ایام محرم و خوش آمدگویی به حاضرین در این نشست، بیان داشت: اختتامیه نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان؛ همزمان با ایام محرم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید، که مورد استقبال گسترده ای در سطح ملی قرار گرفت و افرادی از دانشگاه های مختلف و از  سراسر کشور  در این مراسم شرکت کردند و جایزه گرفتند.
 
دکتر علی اکبری با تأکید بر خدمت رسانی ویژه به  زائرین دانشجو در استان ایلام، اظهار داشت: نظر به اهمیت ویژه مراسم اربعین و برای اینکه خدمت رسانی مطلوب به دانشجویان زائر در این ایام انجام گیرد، لازم است دانشگاه های استان، امکانات خود را در زمینه های مختلف به ستاد گزارش نمایند و همچنین اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای استان در این ایام حضور حداکثری داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه، اضافه کرد: نظر به جایگاه ویژه دانشگاه ها در سطح جامعه، باید خدمات رسانی به زائرین دانشجو به صورت مطلوبی انجام گیرد، که لازمه اش هماهنگی بین دانشگاه های استان و ارائه خدمات متنوع  در زمینه اسکان، تغذیه، مراسمات و ... است.
 
 در این نشست نمایندگان  و مسئولان نهاد نمایندگی دانشگاه های استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، که اهم مسائل حول محور: فعالیت فرهنگی مناسب، طراحی نشان دانشگاهی، هماهنگی با ستاد اربعین استان، تبلیغات مناسب رسانه ای، تعیین دقیق ظرفیت اسکان دانشگاه ها، سامان دادن به نذورات مردمی و حضور حداکثری اساتید و دانشجویان در این مراسم بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار