قاسم سلیمانی دشتکی ؛
استان ایلام گفت : شورای فرهنگ عمومی استان یکی از مهمترین شوراها است که مصوبات آن برای کلیه دستگاههای اجرایی لازم اجرا است.
کد خبر: ۵۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 10 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ استاندار ایلام هم در این نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به زیرساخت های مسیر ایلام - مهران افزود: در بازدیدهایی که از پروژه های در دست اجرای این مسیر بعمل آمد تاکید شد تا کار اجرای پل ارغوان قبل از آغاز آیین اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک رود.
 
وی در خصوص زیرساخت های منتهی به مرز مهران نیز تاکید کرد: پیمانکاران حوزه های مختلف در این مسیر قول مساعد داده اند تا حجم بسیاری از این مسیرها برای ایام اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک رود.
 
استاندار ایلام در خصوص پارکینگ های مستقر در ورودی شهر مهران نیز یادآور شد: مقرر شد تا ظرف مدت 2 هفته آینده عملیات اجرایی آسفالت پارکینگ های اربعین و برکت تکمیل و سیستم روشنایی نیز تامین شود.
 
استاندار ایلام از قول مساعد سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبارات جهت تکمیل زیرساخت های استان خبر داد و گفت: رایزنی های خوبی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مقامات مسئول انجام شده است که در صورت ابلاغ اعتبارات که حدود یک هزار و 500 میلیون ریال است در این حوزه سرعت اجرای پروژه ها در استان دو چندان خواهد شد.
 
سلیمانی دشتکی با اشاره به تخصیص حدود 170 میلیارد ریال از محل بودجه ردیف اربعین به استان گفت: تاکنون 50 درصد این مبلغ معادل 85 میلیارد ریال به خزانه استان واریز شده است.

وی برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی را یک کار بین المللی و دارای برد جهانی دانست و گفت: حماسه اربعین آبروی نظام است می طلبد همه دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی در ایام اربعینآمادگی کامل داشته و از هیچ کمکی دریغ نورزند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار