عباس بیرامی :
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اعلام کرد: با پرداخت تسهیلات از طرح های فناورانه ،اپلیکیشن ها و تولیدکنندگان محتوا و گیم (بازیهای رایانه ای) در استان حمایت می شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 10 October 2017
 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام  اعلام کرد: با پرداخت تسهیلات از طرح های فناورانه ،اپلیکیشن ها و تولیدکنندگان محتوا و گیم (بازیهای رایانه ای) در استان حمایت می شود.
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس بیرامی، با اعلام این خبر گفت :در راستای حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اشتغال زایی در این حوزه و فعالان بخش ICT  این اداره کل از محل اعتبارات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و از طریق صندوق کارآفرینی امید از توسعه دهندگان نرم افزارهای کاربردی موبایل(APP) و همچنین طرح های فناورانه در حوزه ICT (کامپیوتر – IT – برق – الکترونیک ) حمایت لازم را با اعطای تسهیلات کم بهره به عمل  می آورد. 
 
متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر از این طرح  به آدرس های اینترنتی  ذیل مراجعه فرمایند :

http://ees.ict.gov.ir/web/loan/hom وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا آدرس اینترنتی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام به نشانی http://ilam.ict.gov.ir    مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام طرح اقدام نمایند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار