محمد غلامی؛
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران از توزیع و مصرف 163 هزار لیتر نفت سفید در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد غلامی در نشست اعضای کمیته سوخت شهرستان دهلران اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بعلت در دست اقدام بودن کالا برگ توزیع 2 درصد کاهش دارد.
 
وی بر ضرورت تامین سوخت مورد نیاز مردم با توجه به فرا رسیدن فصل سرما تاکید کرد و افزود: جایگاه های عرضه نفت سفید در شهرها، بخش ها و روستاهای شهرستان دهلران نسبت به ذخیره سازی سوخت مورد نیاز مردم و توزیع به موقع آن اقدام کنند.
 
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران بر تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی در منطقه تاکید کرد و یادآور شد: تامین سوخت مورد نیاز مدارس از طریق آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد تا سوخت این اماکن به موقع تامین شود.
 
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 میلیون و 329 هزار و 900 لیتر بنزین در جایگاه های عرضه این شهرستان مصرف شده که در مقایسه با مشابه سال گذشته از رشد 10 درصدی برخوردار است.
 
علی محمدی از مصرف 20 میلیون و 635هزار لیتر نفت گاز در 6 ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین سوخت مورد نیاز فصل سرما در شهرستان در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
 
هفت جایگاه عرضه بنزین، 9 جایگاه عرضه نفت گاز و یک جایگاه سی ان جی در دهلران فعال و هشت فروشندگی نفت سفید شهری، روستایی، عشایری و تعاونی در سطح شهرستان عرضه نفت سفید را بر عهده دارند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار