فرماندار دهلران آشنایی با اشاره به نقش رعایت حقوق شهروندی در تسهیل پیگیری ها و رعایت حقوق همه گفت: سطح آگاهی عموم افراد جامعه از مفاد حقوق شهروندی پایین است.
کد خبر: ۵۰۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 09 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در نشستی با عنوان حقوق شهروندی و رعایت حجاب و عفاف گفت: حقوق شهروندی دارای دامنه ای گسترده است و آشنایی با زوایای مختلف آن در همه حوزه ها می تواند تسهیل کننده بسیاری از موضوعات باشد.

وی توجه به حقوق شهروندی در جامعه را مهم دانست و افزود: مردم و دستگاه های اجرایی باید با این حقوق آشنا باشند تا بتوانند به بهترین نحو این حقوق را پیگیری و اجرا کنند.

فرماندار دهلران با اشاره به فراگیر بودن امر عفاف و حجاب در جامعه و فرهنگ سازی در این زمینه یادآور شد: توجه به این مهم می تواند رفع کننده بسیاری از مشکلات در جامعه باشد و لازمه این کار تحقق حقوق شهروندی و نهادینه کردن این مهم در جامعه است.

موسوی بر لزوم گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت در محیط های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی در همه حوزه ها تاکید و اضافه کرد: بازرسان ستاد صیانت نیز باید بر حسن اجرای دستور العمل های این ستاد نظارت کنند.

در پایان با حضور کارشناس ستاد صیانت از حقوق شهروندی استانداری ایلام از بازرسان صیانت از حقوق شهروندی،حریم امنیت عمومی و حجاب عفاف در شهرستان دهلران تقدیر شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار