گفتنی ست که،جامع الاطراف بودن، عملگرایی و تعهد و مسئولیت پذیری این مدیر ارشد وزارت راه وشهرسازی باعث شده تا اغلب فعالان عمرانی و کنشگران سیاسی از پیشنهاد انتصاب مهندس عبدالله بهادری به گرمی استقبال نمایند.
کد خبر: ۵۰۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 08 October 2017
تابناک ایلام ::به گفته برخی از منابع آگاه مهندس عبدالله بهادری مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان‌های کرمانشاه و ایلام گزینه‌ی اصلی معاونت عمرانی استانداری ایلام است.
 
بهادری درسمت های مديركل اجرایي طرح هاي ملي منطقه ٣و٤ سازمان مجري وزارت راوشهرسازي، مديركل راه وشهرسازي کرمانشاه ،قائم مقام وزير ومديركل راه وشهرسازي ايلام ،مديركل نوسازي مدارس استان ايلام ،شهردار ايلام ، معاون فني واجرايي سازمان مسكن وشهرسازي سابق استان ايلام، معاون فني واجرايي اداره كل نوسازي مدارس استانهاي ايلام ،كرمانشاه ،گيلان، معاون اداري ومالي اداره كل نوسازي مدارس استان ايلام ،عضو هيات مديره آب وفاضلاب استان ايلام در سال هاي ٨٧لغايت 90 و نیز از مدیران ارشد وزارتخانه متبوع، اقدامات توسعه محور و برجسته ای در کارنامه مدیریتی خود دارد.
 
قانونگرایی ، سختکوشی ، برنامه محوری، ایده پردازی عمرانی، توسعه گرایی و ..... از عمده شاخص های عملکردی این مدیر توانای ایلامی ست .
 
این رزومه و پیشینه مطلوب و جامع ونیز قابلیت ها و توانمندی هایش موحب شده که برخی نمایندگان هوشمند  استان ها ی کشور با جدیت در صدد باشند تا از او در مدیریت های کلان عمرانی استان خود بهره مند شوند.
 
هرچند که شنیده می شود استان های خوزستان و مازندران درتکاپوی جذب این نخبه ایلامی هستند اما به قاعده عقل ومنطق استاندار جدید ایلام باید آستین همت بالا زند و قبل از دیگران او را درسمت معاونت عمرانی خود بگمارد تا شاهد بومی گرایی و نخبه گزینی در حوزه مدیران تجربه آموخته وتحصیلکرده در ایلام باشیم .

گفتنی ست که،جامع الاطراف بودن، عملگرایی و تعهد ومسئولیت پذیری این مدیر ارشدوزارت راه وشهرسازی باعث شده تا اغلب فعالان عمرانی و کنشگران سیاسی از پیشنهاد انتصاب مهندس عبدالله بهادری به گرمی استقبال نمایند./م
 
روزنامه مهران 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
اولا متن نوشته شده با این ریزه کاری معلوم است که از طرف خود بهادری ارسال شده است.ثانیا انفصالی که بخاطر مسایل شهرداری در کارنامه دارد هم عنوان بشود بد نیست.فقط منصور پور لایق است و همچنین میرجعفریان ادم مومن و اینکاره س.
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
چه جالب حمایت کردین ...همه که از کارهای پیدا و پنهان ایشان خبر دارن لازم به رپرتاژ آگهی نبود .اگه این این انتصاب صورت بگیره بدا به حال استان
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
خدا رحم کند به این مردم بدبخت.زد و بند به اوج خودش میرسد اگر بهادری بشه.صد رحمت به پولادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار