فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: دستگیری سارقان داخل خودرو در دهلران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 08 October 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر مکی اظهار داشت: نیروی انتظامی به شاخص‌های ارزشمندی در تامین امنیت نائل آمد و این توفیق بزرگ در سایه لطف خداوند و همکاری و همدلی مسئولین و مردم عزیز شهرستان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار بلند "پلیس برای امنیت، امنیت برا همه ؛ رسالت ما را در تامین امنیت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی خطیرتر کرده است.

وی ادامه داد: عزت مرزداران عزیز را باید در قاموس صحیفه سجادیه جستجو کرد که امام علی ابن الحسین (ع) مقام دعا را در حق این پاسداران شرافت و کرامت مرزهای کشور به اعلای معنا رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته چند برابر شده  و حدود به ۳۴ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

مکی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر اصناف و بازار تعداد ۶۲۰ واحد صنفی بازدید و تعداد ۳۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند،  متلاشی کردن دو باند حرفه‌ای سرقت موتورسیکلت و دستگیری سارقان از دیگر توفیقات پلیس است به نحوی که دستگیری سارقان داخل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد:  تنها شهرستانی در استان که خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری صورت می‌گیرد پلیس راهنمایی و رانندگی دهلران است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در حوزه برخورد با مزاحمت موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک تعداد ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت در این مدت سه ماهه دوم سالجاری توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ادامه داد: هر گونه پیشنهاد ، شکایات و انتقاد یا تقدیر خود از پلیس به سامانه ۱۹۷ بازرسی اعلام و شما پلیس ما باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار