کد خبر: ۵۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 08 October 2017

باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی برابر الاهلی عربستان میلیون‌ها تومان پول اهدایی یک هوادار ایرانی مقیم امارات را بر خلاف قانون بین ۳ کارمند و بازیکنانش توزیع کرده است.

به گزارش ایسنا، ظاهرا حواشی اردوی امارات تیم فوتبال پرسپولیس تمامی ندارد. پس از موضوع خوشگذرانی برخی از بازیکنان این تیم که خبرساز شد، حالا خبر رسیده که در اردوی امارات این تیم که برای بازی با الاهلی عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برپا شده بود، یک تاجر ایرانی مقیم امارات (م.ی) با حضور در اردوی پرسپولیس مبلغ چند صد میلیونی را به مدیران باشگاه به عنوان کمک هواداری هدیه می‌دهد.

پس از این اتفاق و به جهت برتری پرسپولیس مقابل الاهلی، مدیران باشگاه به هر بازیکن حدود ۲۵ هزار درهم، معادل تقریبی ۲۵ میلیون تومان از این پول اهدایی پاداش پرداخت می‌کنند.

نکته عجیب این ماجرا آنجاست که سه نفر از کارمندان باشگاه هم که معمولا در تمام اردوهای خارجی این تیم حضور دارند، جمعا مبلغی حدود ۸۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

سوال اینجاست، باشگاهی که با اعلام شماره حساب و درخواست رسمی کمک از هواداران، به اهدای ۱۰ هزار تومانی هواداران خود دلخوش است، چگونه تصمیم می‌گیرد که چند ۱۰ میلیون پول باشگاه را بین سه کارمند تقسیم کند؟

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس نه تنها خبر دریافت کمک از سوی تجار ایرانی مقیم امارات را رسانه‌ای نکرده، بلکه اعلام نکرده که این پول‌ها چگونه هزینه شده است؟

این در حالی است که تیم پرسپولیس یک شرکت دولتی تلقی می شود و مطابق قانون تمام کمک ها و هدایای نقدی به این باشگاه ابتدا باید به حساب خزانه واریز شده و سپس با تخصیص آن در ردیف هزینه کرد باشگاه با امضای مدیرعامل وصول و هزینه شود؛ اتفاقی که درباره کمک چند صد میلیونی این هوادار ایرانی ساکن امارات رخ نداده است.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس باید با اطلاع‌رسانی درست پیرامون این موضوع، دقیقا مشخص کنند به هر بازیکن چقدر پاداش داده شده و کارمندان باشگاه چقدر و چرا این مبالغ را دریافت کرده‌اند؟ از طرفی دیگر اگر این پول قابل پرداخت به کارمندان باشگاه است، چرا تنها به این سه نفر خاص پرداخت شده و آیا این پول حق سایر کارکنان باشگاه نبوده است؟

آیا مدیران پرسپولیس هم از این پول منتفع شده‌اند؟ اصولا چرا باید دریافت این کمک مالی همانند "مبلغ شمار" کمک هواداران داخلی بر روی سایت باشگاه اطلاع‌رسانی نشود؟

سوال مهم پایانی هم این است که بر چه اساسی مدیران باشگاه پرسپولیس بر خلاف قانون کمک یک هوادار را به صورت نقدی و بدون ثبت قانونی دریافت و هزینه کرده اند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار