نتایج مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن مجید همکاران و خانواده‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اعلام شد.
کد خبر: ۵۰۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  در این مسابقات 75 نفر از همکاران و خانواده‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام شرکت کردند.

بر اساس رأی هیئت‌داوران، در رشته حفظ کرم الله رشید پور نفر برتر، در رشته قرائت (سطح یک)، خلیل زیدی مقام اول و سید فتح‌الله فاطمی و سید علی موسوی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 
همچنین در رشته مفاهیم عزت‌الله رضایی عنوان نخست و خلیل جفائیان و اصغر داراب پور عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند و در رشته اذان همکاران استانی، محمدرضا علی مرادی عنوان نخست و حشمت‌الله شنبه‌ای و نادر دارابپور عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
 
در بخش حفظ خواهران (فرزندان همکاران) انیس صانعی مقام اول و در بخش همکاران خانم لیلا نظری عنوان اول و زهرا صائب نیز عنوان دوم را به دست آورد و در بخش قرائت قرآن مجید همین مقطع فریبا فرجی و فاطمه رضایی و زهرا رضایی و حسنا رشید پور مشترکا حائز مقام اول شدند.
 
همچنین در بخش مفاهیم نیز فرزانه ارسن عنوان نخست و لیلا خانزادی و شهلا داراب پور عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند و در بخش آزمون سطح 2 نیز فاطمه رشیدی، عنوان نخست و سحر صانعی و پریسا صانعی عنوان‌های دوم و سوم را دارا شدند و در همین رشته و سطح سه فاطمه فرج الهی نیز عنوان نخست را از آن خود کرد.

گفتنی است، در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد لوح تقدیر و هدایا نفرات برگزیده به این عزیزان اهدا گردید./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار