بیش از 2هزار ورزشکار سازمان یافته والیبال از این تعداد860 بانوان را تشکیل و 1230آقایان راتشکیل می دهند.
کد خبر: ۵۰۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ امین حمیدپور  اظهار کرد: امیربهادر اقبالی، امیررضا چگینی، امیرعباس رضایی ، پژمان یاسمی، حمید حدیژه، حمیدرضا سعادتی، سامان مظلومی، سینا خسروی، علیرضا کیانی و مبین فتاحی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.
 
وی افزود: همچنین در بخش بانوان نیز پردیس الله مرادی و زینب بسطامی به اولین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.
 
حمید پور ادامه داد: دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور قطعی پردیس الله مرادی در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.
 
وی تاکید کرد: عملکرد خوب این هیات در یک بازه زمانی کوتاه باعث فعال شدن کادر فنی و ورزشکاران شده و با توجه به برگزاری و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف امیدواریم بزودی شاهد رشد این ورزش و کسب مقام های شایسته در سطح کشور باشیم.
 
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها به مسابقات باعث کسب تجربه و شناسایی استعدادهای این ورزش شده است، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان ادارات و دسته جات آزاد، برگزاری سومین جشنواره مسابقات مینی والیبال (نونهالان) دختر و پسر و برگزاری اردوی انتخابی بانوان رده سنی جوانان در 2 مرحله در شهرستان ایلام از جمله اقدامات این هیات است.
 
حمیدپور ادامه داد: اعزام تیم بانوان به مسابقات کشوری رده سنی نوجوانان به میزبانی استان زنجان، اعزام تیم آقایان به مسابقات کشوری دسته سه رده جوانان و نوجوانان، اجرای مسابقات قهرمانی بانوان استان، اعزام به مسابقات کشوری بانوان رده سنی جوانان و اعزام به سومین دوره جشنواره نونهالان دختر(استعدادیابی) سراسر کشور در قالب 2 تیم شهدای ایلام و زاگرس ایلام به میزبانی استان زنجان از دیگر اقدامات این هیات است.  
 
حمید پور در خصوص برگزاری مسابقات به میزبانی ایلام نیز گفت: این هیات آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال در رده پایه به میزبانی ایلام مشروط بر حمایت اداره ورزش و جوانان استان فراهم کردن امکانات برای ورزشکاران را دارد.
 
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی این هیات نداشتن سالن اختصاصی است، افزود: با توجه به رشد این ورزش و افتخار آفرینی تیم ملی والیبال کشور این رشته با استقبال عمومی روبرو است اما سالن های ورزشی در ایلام جوابگوی تعداد بسیار ورزشکاران نیست.
 
حمیدپور تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اساسی این هیات نداشتن خانه والیبال است و با توجه به اینکه اکثر سالن ها بصورت خصوصی اداره می شوند برای تمرین بازیکنان مجبور به اجاره کردن 2 سانس برای آقایان و خانم ها هستیم.
 
وی در خصوص جذب اسپانسرهای مالی نیز گفت: ورزش استان ایلام در زمینه جذب اسپانسر مالی با مشکل مواجه است و متاسفانه کسی حاضر به سرمایه گذاری در این زمینه نیست بنابراین تیم های ورزشی باید توانایی و استعداد خود را نشان داده و اعتماد سرمایه گذار را جلب کنند.
 
رئیس هیات والیبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف است اما بدلیل کمبود امکانات و فراهم نبودن شرایط مناسب برای ورزشکاران بسیاری از این استعدادها ناشناخته و به جایگاه شایسته خود نمی رسند.
 
وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان با توجه به بضاعت مالی اندک خود جوابگوی تامین اعتبار و امکانات برای هیات ها نیست اما باید توجه بیشتری به هیات ها و ورزشکاران داشته و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورد./م
ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار