مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: سوله‌های تولید و نگهداری آب در مرز مهران در تا پایان مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 05 October 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛در این بازدید مهندس داراب بیرانوندی در دیدارهای جداگانه دبیر ستاد عتبات عالیات در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مشاور امور ایثارگران و فرمانده حوزه بسیج آب و فاضلاب کشور  و استاندار ایلام از سوله‌های در دست احداث آب شرب در مرزی بین‌المللی مهران خواستار توجه بیشتر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و بالاخص ستاد عتبات عالیات در خصوص رفع مشکلات و تنگناها شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری عملیات حفر دو حلقه چاه و نیز اجرای 12 کیلومتر خط انتقال در مرز بین‌المللی مهران آغاز شد که پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه وجود دارد و با تلاشی که در حال انجام است که تلاش می‌شود یک حلقه از چاه‌ها و خط انتقال مربوط به آن تا اربعین امسال وارد مدار بهره‌برداری شود.

بیرانوندی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و به منظور ارائه خدمات درخور شأن زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی، عملیات اجرایی ساخت سوله‌های تولید و نگهداری آب در مرز مهران در حال انجام است و انشاءالله تا پایان مهر ماه در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

در این بازدید، دبیر ستاد عتبات عالیات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از آمادگی شرکت مهندسی آبفای کشور برای هرگونه همکاری در ایام اربعین حسینی با شرکت آبفای ایلام خبر داد .

مشاور امور ایثارگران و فرمانده حوزه بسیج آب و فاضلاب کشور با تقدیر از  اقداماتی که آبفای ایلام در جهت آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی مهران و پایانه مرزی انجام داده است گفت: یکی از عوامل مهم برای رفاه حال زوائر گرامی بحث تامین آب شرب شهر مهران است که همکارانمان در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بجد کار آبرسانی به منطقه را در دستور کار خود قرار داده اند .

همچنین «قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام نیز در جریان این بازدید با اشاره به عزم دولت برای تکمیل زیرساخت های مهران در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: وزارت نیرو با پرداخت 20 میلیارد ریال برای تامین آب و همچنین با تامین 20 میلیارد دیگر برای روشنایی پارکینگ ها و جاده کمربندی موافقت کرد که به زودی در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار