مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از توزیع 65 هزار پاکت جمع آوری کمک در جشن عاطفه ها بین دانش آموزان این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 03 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  علی بیرانوندی  در نشست هماهنگی برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در کمیته امداد ایلام اظهار کرد: این پاکت ها بین مدارسی که دانش آموزان آنها از تمکن مالی مناسب برخوردار باشند، توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه دانش آموزان این استان در جشن عاطفه های پارسال 870 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهدا کردند، ادامه داد: پیش بینی می شود این میزان کمک امسال به بیش از یک میلیارد ریال افزایش یافت.
 
به گفته وی، این جشن همه ساله نیمه مهرماه با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت برگزار و کمک ها بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام نیز در این نشست گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها 19 مهرماه در مدارس و با عنوان مهر عاطفه ها برگزار می شود.
 
ضیاء رضایی با اشاره به اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه ها که اواخر شهریورماه برگزار شد، مردم بیش از 10 میلیارد ریال کمک اهدا کردند، افزود: عمده این کمک ها که غیر نقدی هم بوده از سوی افراد و موسسه های خیریه خارج استان اهدا شده است.
 
وی پیش بینی کرد در مرحله دوم این جشن که با نواختن زنگ عاطفه ها همراه است میزان کمک ها 40 درصد نسبت به مرحله اول افزایش یابد.
 
وی اظهار کرد: کمک هایی که در مرحله نخست جمع آوری شد، توسط این نهاد با اولویت مناطق دورافتاده و محروم توزیع شده است.
 
از مجموع 100 هزار دانش آموزی که در استان ایلام تحصیل می کنند نزدیک به چهار هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار