مدیر امور آب و فاضلاب ایوان گفت: درنیمه نخست امسال 616 رشته انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین این شهرستان واگذار شد.
کد خبر: ۴۹۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 21 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛ولی ملکیان اظهار کرد: از این میزان انشعاب 116 فقره انشعاب آب و 500 فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است.
 
وی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ایوان افزود:عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب همچنین اجرای شبکه و نصب انشعابات این شهرستان با سرعت مطلوبی در حال اجرا و تا پایان امسال به بهره بردای می رسد.
 
ملکیان یادآور شد: کل شبکه آب و فاضلاب ایوان 75 کیلومتر است که تاکنون 43 کیلومتر لوله گذاری آن اجرا شده است و بیش از پنج کیلومتر آن نیز در نیمه نخست امسال اجرا شده است.
 
وی خدمات ارائه شده آب و فاضلاب ایوان در نیمه نخست امسال را تعویض 270 دستگاه کنتور خراب، نشت یابی شبکه توزیع انشعابات، شبکه اصلی و خط انتقال به طول سه کیلومتر و رفع حوادث و اتفاقات آب اعلام کرد.
 
مدیر امور آب و فاضلاب ایوان گفت: از دیگر خدمات ارائه شده توسط این اداره بمنظور بالا بردن کیفیت بهداشتی و سلامت آب در این شهرستان 16 مورد آزمایشات شیمیایی آب، 104 مورد آزمایشات میکروبی، 24 مورد آزمایشات کلر باقیمانده شبکه توزیع و مخازن و شستشو و گندزدایی 2 مخزن چهارهزار و 2 هزار متر مکعبی به شکل اصولی صورت گرفته است.
 
 11 هزار و 500 هزار مشترک آب و فاضلاب تحت پوشش شرکت آبفای شهری شهرستان ایوان قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار