در صورت پذیرفتن استعفای منصوریان، احتمال بالایی دارد که میک مک درموت به طور موقت هدایت استقلال مقابل تیم سپیدرود رشت را بر عهده بگیرد. این مربی که دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران بود، از ابتدای فصل مسوولیت بدنسازی و چینش تمرینات استقلال را برعهده داشت.
کد خبر: ۴۹۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 21 September 2017
با توجه به فرصت بسیار کم باقیمانده تا بازی بعدی؛ جانشین احتمالی منصوریان در صورت پذیرش استعفایش از همین حالا مشخص شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در صورت پذیرفتن استعفای منصوریان، احتمال بالایی دارد که میک مک درموت به طور موقت هدایت استقلال مقابل تیم سپیدرود رشت را بر عهده بگیرد. این مربی که دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران بود، از ابتدای فصل مسوولیت بدنسازی و چینش تمرینات استقلال را برعهده داشت.

بعد از استعفای علیرضا منصوریان از هدایت استقلال، سایر دستیاران ایرانی او هم از حضور در استقلال کناره گیری کردند تا به این ترتیب در بازی خارج خانه آبی ها ، این تیم با بحران نیمکت مواجه شود. اگر این استعفا پذیرفته شود، به احتمال فراوان میک مک درموت، بدنساز و دستیار هلندی منصوریان در دیدار با سپیدرود رشت به طور موقت سرمربی استقلال خواهد شد تا بعد از این بازی و در تعطیلات لیگ درباره سرمربی استقلال تصمیم‌گیری کنند.

جانشین منصوریان در استقلال مشخص شد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار