گویا پس از پایان یافتن این گفتگو ومشاجره لفظی ،موضوع از طریق حیدری به اعضای شورای شهر منتقل و اعضا ی شورای شهر نیز این نقد را برنتابیده و شکواییه ای به اتهام توهین وافترا برای معاون منتقد تنظیم وبه دادستانی ارایه می کنند.
کد خبر: ۴۹۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 20 September 2017

شورای اسلامی شهر مهران از همان روزی که فعالیت رسمی خود را استارت زد ،همواره منشاء خدمات بسیار ارزنده ای برای ما رسانه ایها بوده است . زیرا از همان روزی که اعضای شورا پاشنه های کفششان را برای فعالیت وخدمت کشیدند ،همواره خبر ساز بوده وشاید از این منظر بیراه نگوییم که لااقل برای ما رسانه ای ها منشاء خیر وخبر شده اند!

به گزارش تابناک ایلام ،هرچند که پس از آخرین اخبار منتشره از شورا دائر بر انتخاب مشروط شهردار این شهر روزها می گذرد ،اما همواه امیدها برای خبر سازی این شورا زنده وگوشها وچشمها مترصد مخابره خبری دست اول ونو از سوی آنان نشسته است.

شکایت امروز اعضای شورای شهرمهران از معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان از آن دست خبرها نبود که بتوانیم براحتی از کنار آن عبور کنیم . به هرحال شوراست ،به یکباره از آسمان بر زمین هبوط کرده و تمام کار وکردار آن آنها وحی منزل است ،بنابراین کمترین انتقاد هم ازاحدی از شهروندان پذیرفتنی نیست ،اصلا مگر با رای شهروندان شورا شده اند که انتقاد آنها را گوش کرده وحق برآشفته شدن از نقادی را نداشته باشند؟!

حال حکایت ماجرا ؛ در حاشیه جلسه امروز کمیته بحران شهرستان مهران ،معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان البته نه درجای جایگاه معاون ،بلکه بعنوان یک شهروند در گفتگو با یکی از اعضای شورای شهر ، از اقدام شورا در انتخاب شهردار غیر بومی انتقاد می کند.

مجید زرگوشی خطاب به آقای حیدری عضو شورای شهر مهران می گوید ،در حالیکه اعضای شورای شهر ودیگر نخبگان شهرستان برای انتخاب فرماندار بومی با استاندار به رایزنی می پردازند ،چرا خود اعضای شورا که اختیار انتخاب شهردار این شهر دردستان آنها بود به فرزندان بومی شهرستان اعتماد نکردند؟

از قرار معلوم زرگوشی گفته است که چرا نباید اعضای شورای شهر از بین فرزندان متعهد و توانمند این شهرستان احدی رابعنوان شهردار انتخاب کنند تا لااقل شروعی برای رزومه جوانان تحصیلکرده این شهرستان به حساب آید ؟ آیا عدم اعتماد به فرزندان مهران جفا در حق آنان محسوب نمی شود؟

گویا پس از پایان یافتن این گفتگو ومشاجره لفظی ،موضوع از طریق حیدری به اعضای شورای شهر منتقل و اعضای شورای شهر نیز این نقد را برنتابیده و شکواییه ای به اتهام توهین وافترا برای معاون منتقد تنظیم وبه دادستانی ارایه می کنند.

در حال حاضر شکواییه شورای شهر مهران از معاون سیاسی فرمانداری مهران ،مراحل قضایی خود را سپری می کند. انتظار می رود اعضای محترم شورای شهر ازهمین ابتدای راه کمی سعه صدر و آستانه صبر وتحمل خود را بالاتر برده ونقدهای شهروندان را به مثابه یک عمل خیرخواهانه تلقی وآن را در روند مدیریت اجرایی شهر لحاظ نمایند.

واقعا اگر چنانچه روحیه نقد پذیری از بین کارگزاران دولتی وغیر دولتی برچیده شده و شکایت از منتقد باب شود ،باید به زودی تاسیس شورای حل اختلاف خاص این موضوع را به نظاره بنشینیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
وقتی شورا قبیله ای بشه و افراد بی تخصص و کوچک انتخاب بشن نتیجه همین میشه
فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
درود بر استاد روشنفکر و مردمی و فرهیخته زرگوشی....ایهاالناس ایشان خیر خواه مردم و شهرستان بودند این پیشنهاد دادند...ضمنا بنده ساکن منطقه دیگرم بخدا اما فراموش نکنید کسی که تجربه مرکز استان دارد و شورای شهر ایلام نگاهش به مهران نگاه از بالا به پایین و فکر نکنم کاری برای شما مردم قائم و ولایت مدار مهران بکند...کاخ و کوخ... کاش پیشنهاد ارزنده استاد عزیز حداقل بهش فکر می کردید آقای کار بلد.ضمنا انتخاب شما انتخاب آزمایش و خطاست...
بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
درود بر آقای معاون....والله بالله ایشان راست گفتند...اخه آقای شورایی این چه صیغه ای پیدا کردید شهردار مشروط...اخه مگه بز گیری و میدان آره باره...وجاخ
علامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
شوراها و اعضای شورای شر...دیگه کاری نکنید اعتماد فرماندار و بخشدار و هر کسی با شما ارتباط داره.سلب شود.موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
درود بر شرف زرگوش.. .
بی ادع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
استناد زرگوش تاریخ خوانده و پژو هشکر تاریخ و تاریخ سیاسی بلده.کاش ازش استفاده شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار