مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار استان ایلام در مرحله نخست جشن عاطفه ها توانسته اند جایگاه دوم کشور را از نظر میزان مشارکت به دست اورند.
کد خبر: ۴۹۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 20 September 2017

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  گفت: مردم نیکوکار استان ایلام در مرحله نخست جشن عاطفه ها توانسته اند جایگاه دوم کشور را از نظر میزان مشارکت به دست اورند.

به گزارش تابناک ایلام،ضیاء رضایی با ارائه گزارشی از کمکهای مردم استان ایلام در جشن عاطفه ها بیان کرد: در ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مرکز ، مردم نیکوکار استانهای کرمانشاه، ایلام و  خراسان رضوی بیشترین حضور را در جشن عاطفه ها داشته و استان ایلام در این زمینه در جایگاه دوم کشور بوده است.

وی افزود: بر اساس گزارش مشارکتهای مردم کمیته امداد کشور، مردم نیکوکار کشورمان در  مرحله نخست جشن عاطفه در مجموع بیش از 30 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند که سهم استان ایلام از این مبلغ ، یک میلیارد و 35 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: این در حالی است که استان ایلام از نظر جمعیتی از کم جمعیت ترین استانهای کشور بوده اما همواره در زمینه کمک به نیازمندان از استانهای پیشتاز کشور است.
رضایی با اعلام اینکه کمک به دانش آموزان نیازمند این استان همچنان ادامه دارد گفت: پیش بینی شده است در مرحله دوم جشن عاطفه ها که در 19 مهرماه در مدارس این استان برگزار می شود دانش آموزان نیکوکار ایلامی نیز حضور پرشوری داشته باشند.

 وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها در 510 مدرسه در سراسر این استان برگزار می شود افزود: با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش، دانش آموزان نیازمند مدارس استان برای پرداخت کمکهای جشن عاطفه ها شناسایی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار