جاسم ولدبیگی در جشن غنچه های دبستان سما شهر ایلام :
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام با اشاره به مهم بودن مسائل اعتقادی و عبادی دانش آموزان گفت: از شش ساحت تعریف شده برای امر تعلیم و تربیت ساحت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی مهمترین ساحت است و تربیت انسانی های بر این مبنا اولویت نظام تعلیم و تربیت است و ساحت فن آوری و علمی در مراحل بعدی قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 20 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جاسم ولدبیگی در آیین جشن غنچه های آموزش و پرورش شهرستان ایلام که به میزبانی دبستان دخترانه سما واحد ایلام برگزار شد اضافه کرد: فضای مجازی علیرغم مزیت های که دارد متاسفانه معایب بسیاری هم دارد  که می توان به تحت تاثیر قرار گرفتن رابطه اولیای دانش آموزان و فرزندانشان اشاره کرد که می طلبد اولیای دانش آموزان با فرزندان خود رابطه چشمی و کلامی بیشتری و ادامه داری برقرار کنند .
 
وی ادامه داد: نبایستی والدین فرزندان فقط به دنبال وضعت تحصیلی و نمرات دانش آموزان باشند بلکه در شرایط کنونی باید تمام مسائل و مشکلات دانش آموزان  و حتی مسائل اعتقادی و اخلاقی که در مدارس به آنها آموزش داده می شود به صورت همزمان توسط والدین رصد شوند.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام تصریح کرد: والدین بایستی در طول شبانه روز به صورت کلامی و چشمی با فرزندان خود مواجه و با آنها ارتباط برقرار کنند  و مهارت های  زندگی که در مدارس به آنها آموزش داده می شود پیگیری نمایند.
 
وی  افزود: همزمان با سراسر کشور آییین "جوانه ها برای ورودی های پایه هفتم ، آیین شکوفه ها برای ورودی های پایه اول ابتدایی و آیین غنچه ها برای ورودی های پیش دبستانی برگزار می شود.
 
ولدبیگی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 1700 کلاس درس با جمعیت بیش از 40 هزار دانش آموز در شهرسان ایلام دایر  می شود.
 
در این آیین زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط دکتر شهریار عباسی رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی استان ایلام به صدا درآمد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار