مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از افزایش ۴۰ درصدی کمک های جشن عاطفه ها در ایلام خبر داد. ضیاء رضایی گفت: نیکوکاران استان ایلام در مرحله نخست جشن عاطفه ها تاکنون یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این استان کمک کرده اند.
کد خبر: ۴۹۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 20 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی  گفت: نیکوکاران استان ایلام در مرحله نخست جشن عاطفه ها تاکنون یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان  به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این استان کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه این کمکها از طریق ۵۷ پایگاه در نقاط مختلف این استان جمع آوری شده است گفت: از این مبلغ،حدود ۹۰۰ میلیون تومان کمکهای غیرنقدی شامل پوشاک، نوشت افزار و لوازم تحصیلی بوده و مابقی نیز کمک نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: کمک هایی که تاکنون در مرحله نخست جمع آوری شده نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

رضایی افزود: مرحله نخست جشن عاطفه ها در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در مکانهای عمومی این استان و همچنین محلهای برپایی نماز برگزار شد.

وی همچنین گفت: کمکهای جمع آوری شده در مرحله نخست در حال توزیع بوده و قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش آموزان و دانشجویان  نیاز مند توزیع خواهند شد.

رضایی با بیان اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها، مهر در انتظار همدلی است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با همکاری آموزش و پرورش در محل مدارس سراسر استان برگزار می شود./م

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار