رضا حسن بیگی؛
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام گفت: این شرکت تا کنون 15 کیلومتر از شبکه فیبر نوری را جابجا کرده و عملیات جابجایی پنج کیلومتر دیگر را در دست اقدام دارد که تا قبل از ایام اربعین امسال انجام می شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی  اظهار کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت استان همانند سایر دستگاه‌های خدمات رسان حداکثر همکاری را با مجریان طرح‌های راهسازی در راستای تسریع در روند چهار بانده کردن جاده ایلام - مهران داشته تا مانعی در روند پیشرفت در این مسیر وجود نداشته نباشد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت استان به موازات جاده ایلام - مهران فیبر نوری دارد لذا در راستای تسریع در روند اجرای پروژه چهاربانده کردن در این محور، این شرکت تا کنون 15 کیلومتر از شبکه فیبر نوری را جابجا کرده و عملیات جابجایی پنج کیلومتر دیگر را در دست اقدام دارد که تا قبل از ایام اربعین امسال انجام می شود.
 
مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام مجموع اعتبارهای هزینه ای و توسعه ایی در اجرای این پروژه را که توسط خود شرکت تامین شده 10 میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد: شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای تسریع در اجرای پروژه و پایداری ارتباطات آمادگی هرگونه همکاری را در این خصوص دارد.
 
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در استان ایلام با پنج ایستگاه پر ظرفیت انتقال رادیو ماکس، چهار پایانه فیبرنوری و 780 کیلومتر شبکه فیبر b.b، یک مرکز دیتا و یک مرکز سوییچ بین شهری به ظرفیت 24 هزار ترانک همه ارتباطات صوت، تصویر و داده استان را با داخل و خارج استان برقرار می کند.
 
لازم به ذکر است ، شبکه فیبرنوری که بستر امن ارتباطات استان ایلام را برقرار می کند با طول 780 کیلومتر از سه مسیر ایلام به کرمانشاه، ایلام به خوزستان و ایلام به لرستان و از مسیر بین المللی پایانه مرزی مهران به عراق همه ارتباطات داخل و خارج استان را برقرار می کند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار