معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: هفتمین دوره جشنواره ازدواج و خانواده جوان با تکریم خیرین، خادمان و فعالان امر مقدس ازدواج و تجلیل از زوج های جوان موفق استان عصر امروز برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 19 September 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛محمدرضا تردست  اظهار کرد: برای انتخاب این افراد 15 شاخص مختلف در نظر گرفته شد که با همکاری دستگاه های اداری، ورزشی، انجمن های مردم نهاد اجتماعی، موسسه های خیریه این افراد شناسایی شده اند.

وی افزود: در این جشنواره از 19 فعال و خیر در حوزه ازدواج موفق و آسان از جمله خبرنگار، تهیه کننده، برنامه ساز، موسسه خیریه، بانک و شعبه بانک که بیشترین وام ازدواجی را پرداخت کرده اند و نیز چهار زوج موفق روستایی - عشایری، ورزشکار، معلول و دانشجو و در مجموع از 23 نفر تقدیر می شود.

تردست یادآور شد: این افراد و زوج های جوان موفق بر اساس شاخص های تعیین شده توسط دستگاه ها و موسسه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان انتخاب و به عنوان الگو به سایر اقشار مختلف جامعه خانواده ها معرفی می شوند.

وی اظهار کرد: فعالیت های این 23 نفر در حوزه ازدواج در سال 95 صورت گرفته و برای نخستین بار نیز مورد تکریم و تجلیل قرار می گیرند و این جشنواره سالیانه هر سال از افراد جدید فعال در امر ازدواج تقدیر می کند.

هفتمین جشنواره تکریم از خیرین، خادمان و فعالان امر مقدس ازدواج و تجلیل اززوج های جوان موفق استان ایلام ساعت 6 عصر امروز در محل هتل زاگرس برگزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار