نعمت الله بیرانوند؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 109 پرونده حوزه بهداشت ، دارو و درمان در شعب این اداره کل مختومه شده است.
کد خبر: ۴۹۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند  اظهار کرد: طی مدت یاد شده 122 پرونده مربوط به تخلفات واحدهای عرضه کننده خدمات بهداشتی ، دارویی و درمانی در این استان به شعب تعزیرات حکومتی واصل شده است.
 
وی افزود: شعب این اداره کل در مرکز استان و چهار شهرستان دیگر ایلام در مهلت قانونی رسیدگی به این پرونده ها را اجرایی و تاکنون 109 پرونده مختومه و منجر به صدور رای شده که نشان می دهد 89 درصد پرونده ها رسیدگی نهایی صورت گرفته است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: متخلفان حوزه بهداشت ، دارو و درمان در این استان پس از صدور آرای شعب رسیدگی کننده به پرداخت بیش از 201 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.
 
بیرانوند تاکید کرد: این سازمان تخلفات حوزه بهداشت ، دارو و درمان را با توجه به حساسیت ویژه این مراکز و سر و کار داشتن با سلامت شهروندان با دقت و جدیت بیشتری دنبال می کند و رسیدگی به این پرونده ها در اولویت برنامه های تعزیرات حکومتی قرار دارد.
 
وی بر لزوم دقت نظر مردم در خرید این کالاها از مراکز مجاز که تاییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده باشند، تاکید کرد./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار