محمدرضا مروارید ؛
استاندار ایلام گفت: پروژه چهار بانده کردن مسیر ایلام - مهران پروژه ای ملی ، بسیار مهم و بزرگی است که روند پیشرفت آن با توجه به منابع موجود بسیار مطلوب بوده است.
کد خبر: ۴۹۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 19 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مروارید در حاشیه بازدید از پروژه های راهسازی منتهی به شهرستان مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:هم اکنون با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف همچون شرکت های آب ، برق ، گاز و ارتباطات زیرساخت هماهنگی های لازم برای برطرف کردن موانع موجود در تکمیل این طرح در جریان است.
 
استاندار ایلام گفت: طول اجرای پروژه چهار خطه کردن جاده از میدان ارغوان در شهر ایلام تا مهران 105 کیلومتر است که 30 کیلومتر آن سال گذشته تکمیل شد و تلاش مسئولان اجرایی ذیربط اتمام و تعریض 35 کیلومتر دیگر از این مسیر تا اربعین امسال است.
 
مروارید یادآور شد: تنها چند قطعه کوتاه دیگر از این مسیر باقی خواهد ماند که قبل از اربعین سال آینده تکمیل می شود و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از همه امکانات و منابع پیش از ایام اربعین امسال پیشرفت فیزیکی چهار خطه کردن جاده ایلام تا حد مطلوب برسد.
 
وی تاکید کرد: پیش‌ بینی می ‌شود ایام اربعین امسال نزدیک به سه میلیون نفر در مدت حدود 20 روز برای سفر به عتبات عالیات به استان ایلام و مرز مهران رفت ‌و آمد داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: بعد از اربعین سال گذشته مشکلات و کمبودها احصاء شد و در صدد برطرف کردن آن‌ مشکلات برای اربعین امسال هستیم که با وجود مشکلات مالی تلاش‌های زیادی در جهت حل مشکلات انجام شده است.
 
مروارید افزود: برای تسریع در روند تکمیل پروژه های راهسازی منتهی به مرز مهران در تلاش برای تزریق اعتبارات به پیمانکاران هستیم.
 
گفتنی است استاندار ایلام، معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران برخی از دستگاه های اجرایی مرتبط در این بازدید که از میدان ارغوان در شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران ادامه داشت از راه های مختلف مسیر ایلام -مهران بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفتند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار