فرمانده انتظامی دهلران با تاکید بر لزوم جانمایی مناسب موکب های اربعین، گفت: مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان تحت پوشش برنامه های پلیس قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۹۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 18 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ منوچهر مکی در حاشیه بازدید از پاسگاه های انتظامی مسیر تردد زائران در این شهرستان اظهار کرد: در ایام اربعین محورهای مواصلاتی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی تحت کنترل و نظارت قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم در همین زمینه اندیشیده شده است.
 
وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌‌های این محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تاکید کرد: پلیس راه‌های ارتباطی بین دهلران و استان خوزستان در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی دهلران با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب ‌ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم، امنیت و آرامش بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.
 
سرهنگ مکی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای نظم و امنیت در محور های مواصلاتی شهرستان دهلران استفاده می‌‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند. /م
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار