محمد فرجی؛
معاون شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت :دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در بین مراکز آموزش عالی این استان بیشترین همکاری و توجه به امر به معرف و نهی از منکر دارد و برترین دانشگاه در این زمینه است.
کد خبر: ۴۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 18 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در بین مراکز آموزش عالی این استان بیشترین همکاری و توجه به امر به معرف و نهی از منکر دارد و برترین دانشگاه در این زمینه است.
 
محمد فرجی در سومین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  اضافه کرد: دانشگاه‌های استان با داشتن اساتید و دانشجویان مجرب و متعهد بیشترین نقش در شکل‌گیری مسائل فرهنگی استان دارند.
 
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در بحث مسائل فرهنگی امیدی برای استان است و از ریاست واحد گرفته تا اساتید و دانشجویان توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و علی‌الخصوص بحث امربه‌معروف و نهی از منکر دارند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز ضمن تقدیر از حضور معاون شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: شورای امربه‌معروف و نهی از منکر واحد ایلام یکی از مهم‌ترین شوراهای این دانشگاه است و پتانسیل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار مسائل فرهنگی استان است.
 
شهریار عباسی تصریح کرد: دانشگاه مبدأ تحولات است و امروز این دانشگاه باید به رسالت واقعی خود که تأثیرگذاری و ریل‌گذاری برای پیشرفت و آبادانی کشور است باید بیش‌ازپیش توجه نماید.
 
وی به تقارن هفته دفاع مقدس و هفته امر به معرف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: استان ایلام یکی از استان‌های پیشرو در امر دفاع مقدس است و بایستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با برجسته‌سازی رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس و تبیین این دستاوردها از فضا و شرایط پیش‌آمده برای کارهای فرهنگی برجسته ازجمله امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده نماید.
 
معاون دانشجویی فرهنگی واحد ایلام و دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر واحد ایلام نیز گفت: برگزاری کارگاه عمومی با محوریت امربه‌معروف و نهی از منکر در ماه محرم تحت عنوان " محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر"، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر، نشست مجمع دبیران شورای امربه‌معروف واحدهای استان و تشریح سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه فرهنگی و...، اجرای آموزش امربه‌معروف و نهی از منکر دانشجویان ورودی جدید، تجلیل و تقدیر از خادمان امربه‌معروف و نهی از منکر، تهیه برنوشته و فضاسازی با مضامین امربه‌معروف و نهی از منکر و... از مهم‌ترین مصوبات سومین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر واحد ایلام بود.  
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری واحد ایلام نیز از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در محوطه دانشگاه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد .
 
قدرت ساده میری اضافه کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه عکس مراسم ویژه‌ای تحت عنوان گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ، مسئولان دانشگاه و ... نیز برگزار می‌شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار